شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

shaylin1

مهر و مهربانی

1393/7/14 15:31
نویسنده : مامانی
662 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جانم امید دلم دختر مهرویم سلام. سلامی زیبا به پاییز مهربان سلامی از اعماق قلبم به ماه مهر و ماه مهربانی.

عاشق پاییزم عاشق ماه مهر حسمو نمیتونم تو ی چند خط بیان کنم. پاییز و ماه مهر برای من یعنی آغاز زندگی آغاز عشق و آغاز همه خوبیهای جهان.چون تو این فصل هم شریک زندگیمو یافتم و هم قشنگترین هدیه خدا دختر نازنینم رو در آغوش گرفتم.

 شیرین زبونم من خیلی دیر اومدم کمی تنبل و بی حسو حال شدم. مدت زمانی هم هست که کمی مریضم . ولی هر روز هوای زیبای مهر ماه رو عمیق نفس میکشم و بخاطر وجودت خدای عزیز و توانایم رو شکر میکنم. چه روزهای شیرین و پر خاطره ای رو دارم باهات سپری میکنم. تو داری چهار ساله میشی و قلب منم از دیدن لحظه های بالیدنت پر میکشه. امیدم نفسم تو چنان قدرتی به من دادی که حاضرم یک تنه به جنگ تمام سختیهای زندگی برم. محبوبم از اینکه اومدی به آغوشم و از اینکه لحظه هایم رو پر از عطر زیبای مادری کردی به دست و پات میفتم و میپرستمت.

خدای مهربانم در برابر این همه لطف و کرمت چیزی نمیتونم بگم جز اینکه: خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من و شما بی صبرانه منتظر روز 27 مهرماه هستیم. شما حتی ریسه تولدت مبارک رو هم دیروز به کمک بابایی به دیوار چسبوندی. عاشقتم ماه من عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیلا
15 مهر 93 11:22
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد