شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

shaylin1

من و شایلین و شهریور

1393/6/26 11:22
نویسنده : مامانی
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام عمرم

من این روزا خیلی سرم شلوغه به دلیل آغاز سالتحصیلی کلی کار ریخته رو سرم. الانم یه گریز زدم اومدم واست یه چیزای کوچولویی رو بنویسم.خوب گلم ذهنم یاری نمیکنه چی میخوام بنویسم ولی شما گوش شیطون کر هر روز بی سر و صدا میری مهد و هر شب هم یه عروسک میذاری کنارتو میخوابونیش و فردا صبح با خودت میبریش مهد. مربی مهدت خیلی ازت راضیه. فقط این چند روز اخیر میگفت شیطون تر شدی و یه روز شدی سردسته بچه ها و همه رو از راه به در کردی و نذاشتی بخوابن. خاله لیلا میگفت اینقد بچمون شیرین کاری کرد که خودمم داشتم از خنده غش میکردم.میگه ولی در آخر گفتم کافیه دیگه باید بخوابید. چند روز پیش تولدم بود و بخاطر زمزمه هایی که بود شما متوجه شده بودی و هر روز تصمیم جدیدتری میگرفتی. یه روز میگفتی من واسه مامانم میخوام گوشواره بخرم یه روز گفتی میخوام  گلدون بخرم یه روزم یه چیز خیلی خنده داری گفتی روم نمیشه اینجا بگم. کلی خندیدیم. خلاصه من خودم یه گلدون خریدمو از طرف تو به خودم تقدیم کردم بابا هم که طبق معمول فقط یه شاخه گل به همراه هدیه نقدی بهم داد. همیشه میگم چرا یه شاخه گل؟؟؟؟ میگه مفهومش بیشتره. من خودم عاشق گلم اونم از نوع یه شاخه رز قرمزش زیبا

این گلدون از طرف شایلین عسلم و اینم شاخه گلی که بابای مهربونش گرفتهمحبت

روز تولدم ناهار لیلا جون دوست عزیز  و یار دبستانیم دعوتمون کرد با چند تا از همکلاسیها. متاسفانه مرجان و فاطمه به دلیل مهمون داشتن نتونستن بیان. جاشون خیلی خیلی خالی بود. اشک اونا و ما از نیومدنشون درومد. ولی هر دوشونم زنگ زدن و تولدمو تبریک گفتن. خانوادمم که هر سال میومدن خونمون بخاطر کمردرد من نیومدن و قراره یه جوره دیگه کادومو بدن. ولی خوب کادو که مهم نیست مهم زنگ زدنشونه که همگی زنگ زدن.قربون همشون بشم دوستام خواهرام مامان و بابام و داداشام. محبت وایی عشقم اینقد اینروزا شما شیرین زبون شدی که نگو. همش یه بند داری سوال میپرسی و جواب میخوای. یه بند داری لباس عوض میکنی . دیگه نمیذاری من تو دستشویی بیام بشورمت. میگی خودم میشورم. ولی ریخت و پاش خونه به شدت ادامه داره. بعضی وقتا دیگه سرسام میگیرم از اینکه همه چی رو زمینه. بخاطر کمرمم نمیتونم زیاد خم و راست شم مجبورم هی حرص بخورم.

پریروز هم به سلامتی واکسن انفولانزا زدی. امیدوارم هیچوقت مریض نشی گل مهربون نازم. چون وقتی شما یه کوچولو عطسه میکنی من قلبم میلرزه. عزیزکم نازگل قشنگم از خدا میخوام که شما رو زیر سایه لطف و رحمتش تندرست و شاداب نگهت داره. عاشقتم مامانی بخاطر هدیه قشنگت ممنونم. بخاطر روز تولدم از بابا و دوستان و خانوادمم بی نهایت ممنونم. روز تولدم بهترین روز زندگیم بود. عاشق همتونم

این یه عکس از شما دخترم با لباسهای عاریه ایه. شما جدیدا عاشق لباسهای خاله لاله شدی وقتی میریم خونه مامان جون یه ساکی تو کمدشونه که لباسهای قدیمی خاله جون توشه. به زور میگی مامان جون میاره پایین و شروع میکنی به انتخاب. این تاپ مال نوجونیای خاله پریناز و دامن هم مال خاله لاله است. آوردیشون خونه خودمون. اینجا هم پوشیدیشون و داری با خاله نوشینت پشت تلفن حرف میزنی. کلاهتم که پارسال از نمایشگاه مادر و کودک گرفته بودم. خلاصه که دل میبری شما دلبرکم. میمیرم برات

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان بهار
26 شهریور 93 14:01
عزیزم.پس حسابی خوردنی شدی.تولدت مبارک دوست خوبم.با آرزوی رسیدن به تمام خواسته هات
مامانی
پاسخ
مرسی بهار مهربونم. مهرنگار عزیزمو ببوس
مامان و بابا
27 شهریور 93 18:50
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن
مامانی
پاسخ
مامان پریناز
28 شهریور 93 20:41
الهی که من فدات خاله جون. هر وقت عکساتو میبینم فقط دوس دارم قربون صدقه ات برم. هر چی هم که میپوشی بهت میاد. دوست دارم خیلی زیاد.بووووووووس خواهر گلم تو هم خودتو اذیت نکن وقتی شایلین ریخت و پاش میکنه حرص نخور عزیزم.همه بچه ها همین طوری هستن. اگه تو دوقلوهای یکتا رو داشتی چی میگفتی؟؟
مامانی
پاسخ
فدات بشم خواهری چشم. مواظب خودتو صدرا جونم باش
مامان و بابا
29 شهریور 93 20:43
سلام حديث اومده با عكسها و شيطوني هاي جديدش. منتظر حضورتان هستم.
مامانی
پاسخ
چشم
بانو
30 شهریور 93 23:46
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه خوشحال میشم بهمون سر بزنی کافه بانو هر روز با دستورات غذایی جدید
مامان حديث
5 مهر 93 20:19
سلام حديث با درس شيرين رياضي اومده بهم سر بزنيد. منتظرتونم...
مامانی
پاسخ
عزیزم ما سر میزنیم ولی چیزی پیدا نمیکنیم تو وبلاگتون
مامان آمیتیس
7 مهر 93 0:43
عزیزم چقدر نازی بووووووووسسسسس
مامانی
پاسخ
مامان آیلا
7 مهر 93 9:26
ممنون که به ما سرزدین من هم با افتخار لینکتون می کنم شایلین کوچولو چه ناز و دلبر
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی. آیلا جونم ناز و دلبره.
مامان آیلا
7 مهر 93 9:27
مامانی تولدتون مبارک خودمونیم هدیه نقدی هم عالیه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم. آره هدیه نقدی فوق العادس
مامان آیلا
7 مهر 93 9:28
پس مامانی شما هم مثل من با کمر درد چنگ می کنید آرزوی سلامتیتون رو می کنم
مامانی
پاسخ
آره مامانی چند وقتیه من شدیدا کمردرد دارم. خدا هممون رو کمک کنه
سولماز
8 مهر 93 11:38
سلام تولدتون مبارک امید وارم کمرتون زود زود خوب شود ماشا الله به این دختر ناز
مامانی
پاسخ
سلام مرسی سولماز عزیزم میبوسمتون
مامان منصوره
9 مهر 93 9:32
تولدت مبارک دوست خوبم انشاالله 120 ساله بشی منم خیلی روز تولدم رو دوست دارم...واقعا احساس میکنم دوباره متولد شدم
مامانی
پاسخ
سلام منصوره جونم مرسی گلم زنده باشی ایشالا.
مامان انیس
9 مهر 93 9:59
سلام عزیزم خوبی تولدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو دارم چه خانوم ناز نازی شدی شایلین گوگولی همه دخترا عاشق لباس عوض کردنن تارای ما هم اینجوریه امیدوارم کمرت هر چه زودتر خوب بشه امان از دست کارای خونه که تمومی ندارن شاد و پیروز باشید
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم انیس جون. ایشالا تو هم همیشه سلامت و تندرست باشی. میبوسمتون
مامان حديث
9 مهر 93 16:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با كلي مطالب جديد شعر و قصه و عكساي خوب خوب منتظرما!!!!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد