شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

shaylin1

سالروز تولد 5 سالگی

1394/7/27 12:06
نویسنده : مامانی
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید مادر زندگی من نفس من

منو ببخش به دلیل مشغله های فراوون نمیتونم بیام وبلاگتو آپ کنم. ولی امروز به بهانه پنجمین سالروز شکفتن گل وجودت اومدم به وبلاگت سر بزنم.

نازنینم هر سال صبح روز 27 مهر ساعت 8 دل من بهترین روز زندگیشو جشن میگیره. در چنین روزی بهترین حس دنیا رو دارم و به هیچ وجه نمیذارم هیچ چیز و هیچ کس چنین روز و ساعت زیبایی رو خراب کنه. عاشقتم و از خداوند مهربون بهترین داراییها و زیباترین حسای دنیا رو برات آرزو میکنم.

شایلینم عمرم امید زندگیم با هر دم و بازدمت من هم نفس می کشم، با هر خندیدن و لبخند زدنت من هم میخندم و با هر نگرانی و ناراحتیت دل منم ریش میشه. نازنینم دختر محبوب و محجوبم پنجمین سالروز تولد قشنگت هزاران بار مبارک. از خدای یگانه میخوام که 120 سال شما رو در زیر سایه لطف و مهربونیش نگه داره و بهترینها رو نصیبت کنه. دختر ماهم ببال و اوج بگیر و شایسته و سعادتمند زندگی کن. فراموش نکن تو دنیا خوبی و مهربونی و انسانیت از ما به یادگار میمونه. مهربان باش و راه و رسم انسانیت رو پیش گیر قطعا تو برنده ای.میدونم روزی شما رو در اوج قله موفقیت و سربلندی و سرفرازی و خوشبختی خواهم دید. دنیای منی نازنینم شایلینم عشقم و امیدم.تولدت مبارک همنفسم.بوس

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان سونیا
19 آذر 94 20:48
5سالگیت مبارک شایلینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد