شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

shaylin1

خنده زیبای تو

1391/10/20 13:52
نویسنده : مامانی
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک ماه جبین من

دیشب دوباره خونه مامان جون اینا خوابیدیم. من خیلی خسته بودم و اصلا حال نداشتم. صبح بعد از رفتن بابایی منم پا شدم تا آماده بشم و بیام سر کار. کنار رختخوابت نشسته بودم و داشتم آماده می شدم که صدای خنده شیرین تو به گوشم رسید نگات کردم و دیدم داری تو خواب با چشای بسته میخندی. الهی فدای اون خنده های شیرین و قشنگت بشم. چه خوابی می دیدی که این چنین از ته دل می خندیدی؟ خنده های تو خواب از سرم پروند و ناخودآگاه منو به سمت رختخوابت کشوند. خم شدم و آروم گونه های لطیف و دستهای کوچولوی مهربونت رو بوسیدم. دلم میخواست در آغوشت بکشم و غرق در بوسه ات بکنم ولی می ترسیدم بیدار بشی. یه پولی از تو کیفم درآوردم و دور سرت چرخوندم. یه بار هم چشای نازتو باز کردی و به چشام نگاه کردی و تو حالت خواب و بیداری فقط گفتی: مامانی نرو ادارهماچعاشقتم مهربونم قلببعد از گفتن این جمله سریع چشاتو بستی و دوباره به خواب رفتی. دلم نمیخواست بیام سرکار. دوست داشتم کنارت بمونم و از بودن باهات بیشتر لذت ببرم. ولی چه کار کنم باید میومدم.زود زود نمی تونم مرخصی بگیرم.فردا میخوام ببرمت پیش دکتر عطایی. آخه دو سه روزیه دوباره یبوست شدی و موقع دفع هم چند قطره خون ازت اومده. خیلی نگرانم و دوست ندارم درد بکشی و خدای نکرده برات مشکلی پیش بیاد.

دوستت دارم دخترک نازنینم. خداوند مهربان همیشه محافظت باشه بی همتای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوروش
20 دی 91 14:24
سلام عزیزم ببخشید که دیر به دیر میام یه کم سرم شلوغه عزیزم دختر گلت چطوره ببوسشواسه سوالت برو قسمت مدیریت وبلاگ پیوندهای وبلاگ رو باز کن عنوان اسم وب رو بنویس مثلا وب من کوروش شیرینی زندگی بعد قسمت ادرس اون ی که خودش نوشته رو پاک کن ادرس وب ی که میخوای بزاری رو کپی کن وتوی قسمت ادرس پیسش کن بعد روی ثبت پیوند کلیک کن اگه سوالی داشتی هستم در خدمتت عزیزم
مامان شايان
24 دی 91 10:09
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان کوروش
24 دی 91 15:13
سلام مهتاب جون ممنون که اومدی عزیزم ما اهل اراک هستیم شما ساکن تهران هستید؟ چه جالب که همسرت چینی خودت چین هم رفتی یا نه ؟ وای چقدر سوال پرسیدم مهتاب جون به شایلین الو لواشک زیاد بده یا بعد از هر غذا یه قاشق روغن زیتون بده شکمش رو رون میکنه ودیگه یبوست نداره بهتر از دارو های شیمیای


سلام عزیزم راستی من اسم کوچیک شما رو نمی دونم. ممنونم از راهنماییهات گلم. آره من ساکن تهرانم تو این 4 سال دو بار هم رفتیم چین. آخرینش با شایلین عید امسال بود ولی دیگه با شرایطی که ارز داره نمیشه فعلا رفت. من امروز که دارم میرم خونه واسه شایلین لواشک میگیرم ببینم میخوره. خدا کنه بخوره. خیلی نگرانم. نمیدونی این چند روز تعطیلی رو من چه عذابی کشیدم.همش استرس دارم
مامان کوروش
24 دی 91 15:14
قربونت برم شایلین نازم با اون خنده هات که تو خواب میکنی عزیزم امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشهاین که خوبه کوروش تو خواب خمیازه میکشه


قربون خمیازه های کوروش خوشگلم. مرسی دوست خوبم. بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد