شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

shaylin1

شایلین در جشن حنابندون

1393/2/8 11:56
نویسنده : مامانی
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم گل خوشگلم دختر نازنینم

روز پنجشنبه هفته گذشته رفتیم حنابندون دختر دایی من ساناز جون. صبح وقتی از خواب بیدار شدیم و صبحانه خوردیم با هم رفتیم از مغازه سیب سبز واست لباس خریدم. بعد از ظهر هم مامان جونو زندایی لیلا با بردیای عسل اومدن خونمون عصر هم بعد از برگشتن من از آرایشگاه آماده شدیم رفتیم. خاله هات هم قرار بود خودشون بیان. ما زودتر از اونا رفتیم.مراسم خیلی خوب و شادی بود. قبل از اومدن داماد شما همش دنبال داماد بودی و هی میگفتی پس داماد ساناز کو. داماد کی میاد؟چرا نیومده؟اگه بیاد شب میمونه اینجا؟مامان این دخترا همه شوهر داردن؟...این روزا خیلی در مورد شوهر حرف میزنی خدا به خیر بگذرونه من اصلا آمادگی داماد گرفتنو ندارم والانیشخندیه بار قبل عید شین شین و موسی خونمون بودن هر دوشون کنار هم رو مبل نشسته بودن. نمیدونم چی به ذهنت رسید که یهو برگشتی گفتی مامان موسی شوهره شین شینه؟!!!شین شین و موسیخجالتمن و بابایی اولتعجببعدخندهشما مژهتو تلویزیون هم کسی رو نشون میده تو دنبال شوهرش میگردی متفکر

اینم چند تا عکس از اون روز. فدای تو بشم منننننننن

فدات بشم که اول مراسم اینقد خانم و با وقار بودی

 

این دوتا عکس هم وقتی لباستو تازه خریده بودم تو خونه پوشیده بودی و منم عکستو گرفتم. قربون این تیپ خوشگلت بشم نازنینم

ایشالا قسمت خودت عزیزترینمممممممممبغلماچ

پسندها (1)

نظرات (8)

مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 12:07
اي جون اون عكس اوليه رو خيلي دوست داشتم خيلي ناز افتاده ماشالا براش اسپند بگير پيراهن و تل و صندلش اي حرف نداره از شيرين زبونيهاش نگو حالا شين شين و موسي چه نسبتي دارن با هم؟ به هم ميخورن؟ قربونش برم كه شوهر شوهر ميكنه ؟ تو رو خدا آمادگي داماد گرفتن رو نداري؟ بابا آمادگي پيدا كن همين امروز و فرداست كه دخترتو بايد بفرستي خونه بخت شوخي كردم آره من هم اصلا ْآمادگي داماد گرفتن رو ندارم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم چشات قشنگ میبینه. آره والا میترسم خیلی زود بگه شوهر میخوام شین شین دختر عمه شایلینه موسی هم پسر عموی شین شینه. ولی چینیها ازدواج فامیلی اونم از نوع خیلی نزدیکش ندارن.
مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 13:26
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان انیس
9 اردیبهشت 93 15:10
سلام دوست عزیز ماشالا چه نازنین دختری دارید خدا حفظش کنه مرسی از محبت و لطفتون که بهمون سر زدید به خونه قلب ما خوش اومدید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی. شما هم همینطور. خوشحالیم از داشتنتون
مامی نرگس
9 اردیبهشت 93 17:55
سلام عزیزم خوبی الهی قربونت برم شایلین عزیزم خیلی پیراهنت بهت میاد عزیز دلم آفرین که مثل همیشه خانوم و باوقاری
مامانی
پاسخ
مرسی خاله نرگس عزیزم قابل باران جونمو نداره. خاله نرگس همیشه هم همینجوری با وقار نیستم بعضی وقتا ببینی منو...
سولماز
9 اردیبهشت 93 21:48
سلام عزیزم خیلی نازه فرشته کوچولوتون من اتفاقی با وبتون اشنا شدم وسه قلو دارم منتظر نگاه گرمتون هستم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری. چشم حتما با کمال میل میرم به خونه مجازیتونو فرشته هاتونو می بینم.
❤مامان محمد و ساقی❤
14 اردیبهشت 93 20:04
سلام عزیزم ای جاااااااااااااانم چه لباس خوشگلی...چقدر بهش میاد بچه ها یه مدتی دنبال یه مسئله ای رو میگرن و همش سوال میپرسن و بعد از یادشون میره...ما هم که میریم عروسی ساقی همش کارهای عروس رو نگاه میکنه و تو خونه اجرا میکنه
مامانی
پاسخ
سلام مینا جون مرسی چشات قشنگ میبینه عزیزم.آره شایلینم همینطوره.فعلا که گیر داده به شوهر
مامان ملينا
18 اردیبهشت 93 10:29
خب مگه چيه ماماني دخترمون مي خواد شوهر كنه خيلي هم خوبهالهي فدات شم كه عاشق اون دو تا عكس اوليشم
مامانی
پاسخ
آره دیگه خاله جون مجبوریم کم کم آستینامونو بالا بزنیمفدات بشم عزیزم لطف داری. ملینا جونو ببوس
خاله پریناز
25 خرداد 93 17:44
سلام عزیز دل خاله وااااااااااای که چقدر من تو رو دوس دارم عشقم وقتی عکسای نازتو دیدم به خودم گفتم یعنی میشه خدا یه جیگری مثل تو به من بده؟ خیلی دوست دارم خاله.عاشقتم.
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونی منم شما رو خیلی دوس دارمحالا بذار نی نی مخملت به دنیا بیاد اونوقت میفهمی دوس داشتن یعنی چی. ایشالا یه نی نی کوچولوی سالم و خوشگل به دنیا بیاری. من ذوق زده منتظر دیدار نی نی خاله ام هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد