شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

shaylin1

شایلین و چند تا عکس

1393/2/16 15:09
نویسنده : مامانی
854 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم دخترک شیرینم سلام

چند روز پیش رومینا جون  با مامانش اومدن جلوی مهدتون تا همدیگرو ببینیم. آخه رومینا جون یه مهد دیگه رفته و شما هم همش میگی منو ببر مهد رومینا. خیلی دلم میخواست از اون اولین لحظه دیدار شما دو تا فرشته یه عکس بگیرم نشد. آخه لحظه دیدار شما دیدنیه. همچین سفت همدیگرو بغل میکنید که آدم لذت میبره از اشتیاقتون. فقط تونستم این عکس رو بگیرم. فدای هر دوتون بشم من اونروز تا سر خیابون دست تو دست هم راه رفتین و حرف زدین

چهارشنبه هفته پیش هم رفتیم عروسی ساناز جون شما کمی سرما خورده بودی و  این باعث نشد شما شیطنت نکنی.حسابی تو سالن میدویدی اینور اونور . نذاشتی حتی یه عکس ازت بگیرم. با اون کفشای به قول خودت تق تقی هم هزار بار خوردی زمین انگار خیلی دوس داشتی بیفتی  و وقتی میفتادی خودتو ولو میکردی و غش غش میخندیدیمحبت

اینم یه عکس از شما و سینا جون تو محوطه هتل المپیک که عروسی اونجا برگزار شده بود. فدای چشای قشنگ هر دوتون بشم من

چند روزیه به خاطر مهمون داری کمر درد شدید گرفتم دیروز وقتی با هم برگشتیم خونه تا رسیدیم جلو در خونمون نتونستم خم بشم و چسب کفشمو باز کنم گفتی مامان من باز میکنم شما خم نشو. و خم شدی و با اون دستای ناز کوچولوت چسب کفشمو باز کردی. خدایا انگار دنیا رو بهم دادن از خوشحالیم داشتم پر در میاوردم. وقتی اینجوری بهم محبت میکنی دنیا در نظرم از بهشت هم زیباتر میشه. با بغض گفتم خدایا شکرت که بهم یه دختر دادی.خدایا شکرت چقدر تو مهربونی.عزیز دلم نازنین زیبایم خدارو هزاران بار شاکرم که تو رو دارم. پروردگار مهربانم حافظ و نگهدار و پشت و پناهت باشه محبوب قشنگم.بوس

پسندها (3)

نظرات (6)

مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 13:03
خدا بد نده سرماخوردگي شايلين جون و كمردرد شما يخورده استراحت كن هميشه به عروسي و مهماني خوش باشيد چه خوب كه شايلين جون دوستشو ديده نازي چه ذوقي كرده من هم عاشق كفش تق تقي هاش شدم اي جونم به قربون محبتت برم شايلينم چه دختر مهربوني
مامانی
پاسخ
اره مونا جون خیلی کمر درد دارم. استراحت هم که نمیشه کرد فدات شم.مرسی از این همه محبتت گلم. کیانا جونو ببوس
آمیتیس
19 اردیبهشت 93 10:37
مامانی
پاسخ
آمیتیس
22 اردیبهشت 93 19:20
پدر دستات برام گهواره بودن چشات مثل چراغ خــونه من بجزء تو از همـــه دنیا بریدم کسی رو مثل تو عاشق ندیدم پدرم روزت مبارک
مامانی
پاسخ
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 16:30
پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگهام ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمام روز پدر و ولادت حضرت علی مبارک
مامان انیس
28 اردیبهشت 93 13:56
سلام عزیزم خوبی امیدوارم همیشه خوش باشید و بزودی زود حالتون خوب بشه دختر نازنینتو ببوس به جای من
مامانی
پاسخ
سلام انیس جون مرسی گلم بهتریم. شما چطورین؟چشم شما هم دو قلوهای نازو ببوس از طرف من
مامان ملیکا جون
30 اردیبهشت 93 10:23
سلام مواظب خودت باش دوست جون..یه مهمونداری و کمر درد... واقعا خدا رو شکر که دختر داریم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشم. شما هم همینطور.بله .واقعا خدا رو شکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد