شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

shaylin1

عکسهای دخترم

1392/10/25 15:32
نویسنده : مامانی
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل عزیزتر از جانم

این هفته شما دوباره به دلیل گلو درد چرکی و تب روز جمعه گذشته کلا خونه نشین شدی و مهد نرفتی و ما هم طبق معمول ساکن کوی مامان جون اینا شدیم.اینقد شیطون شدی که شبا  حسابی بیدار میمونی و انرژیمونو ازمون میگیری.هر شب دیر میخوابم و صبح هم نیمیتونم از خواب پا شم.هر روز دیر و با این قیافهخمیازهمیام اداره و پشت میزم هم همین شکلی هستم و خواب از سرم نمیپره. اما هیچ کدوم از اینا باعث کوتاهی من در وظایف مادریم نمیشه و سعی میکنم تا جایی که دلت میخواد و منطقی هست باهات کنار بیام. دیروز وقتی رسیدم خونه داشتم لباس عوض میکردم تو اتاق که اومدی گفتی من دختر خوبیم اصلا هم شیطنت نمیکنم هر کی شیطنت کنه میبرم میذارمش بیرونعینکوای این چه حرفیه دخترم؟تعجبقیافه حق به جانب گرفتی و گفتی آره اگه شما هم شیطونی کنی میبرمت میذارمت بیرون.منتعجببهت گفتم اگه منو بذاری بیرون اونوقت دیگه مامان نداری آخه. گفتی: اِ چرا ندارم ببین چه مامان خوشگلی دارم من تازه یه دامن خوشگل هم پوشیده. این حرفا رو با مهر و محبت در حالیکه هی دستتو سمت من میگرفتی و بهم اشاره میکردی میگفتیقلبوای دلم میخواست فقط بخورمت.عزیز دلم فدات بشم که اینقد مهربونی و دوسم داری. هر چی هم هر کی میگه چند تا هم از خودت روش میذاری و از خلاقیت مخصوص خودت استفاده میکنی و به و زبون میاری. الان دیگه جرات نداریم پیشت حرفی بزنیم.ماچروز شنبه که بردمت پیش دکتر مشاغی بعد از معاینه دکتر گفتی باید یه سوراخ دیگه به گوشت بزنه. من و دکتر و منشی دکتر اینجوری بودیمتعجبسبزابلهدیگه اینجوریشو ندیده بودیم والابغلماچ

دردونه قشنگم چند تا عکس تو گوشیم ازت جا مونده بود که میخوام اینجا بذارم برات. دوستت دارم عشق منماچ

گل قشنگم این عکس آتلیه ای شما در 5 ماهگیت هست که اینجا رو کیک تولد یک سالگیت گذاشتیم. از روی عکس اینو انداختم که کیفیت خوبی نداره. چون متاسفانه من فایل عکسای اتلیه ای شما رو ندارم. سعی خواهم کرد از روی عکسا عکس بگیرم و برات بذارم.عاشق این عکس و این لبخندت هستم. این عکس شما فکر میکنم چند تا کشورا رفته چون خیلی از دانشجوهای خارجیمون که این عکسو میدیدن میخواستن ازم و من چند بار از روش چاپ کردم.عاشقتم گل منقلب

اینجا هم با خواهرزاده عمو سامان که اسمش پارمیس هست لباسای خاله پری ناز رو پوشیدید و مثلا دارید میرید مهمونیقلب

اینجا هم با ترنم نشستید بالای مبل و مثل دو تا وروجک ما رو تماشا میکنید.

اینجا هم روسری به سر داری با تلفن صحبت میکنی فکر کنم خاله نوشین پشت خطه

این عکس ماله آذر ماهه که با سینا شما دو تا بردم تئاتر موزیکال پیشی ملوسی.این خانما اونی که توسی پوشیده نه نه پیرزن هست و اون یکی پیشی ملوسی. سینا جونم هم لباس مشکی پوشیده. اون یکی هم یه بچه دیگه است که داره باهاتون عکس میگیره

اینم همون روز شما و سینا با موش کوچولوی قصه پیشی ملوسی هستید

اینم روز تولد باران عزیزم که از دوستای وبلاگیمون هستند و مامان مهربونش ما رو هم برای تولد دو سالگی باران جونم دعوت کرده بود که تو خونه بازی یکی از پارکای غرب تهران بود

عزیز دلم بچه ها اکثریت از شما کوچیکتر بودن

 

 

اینجا هم دخمل نانازم در حال انجام دادن تکالیف کلاس زبانش هست. فدات بشم عسلم

قربون این دلبریت بشم من. خودم کشته مردتمماچ

 

این روزا عید نوروز چین باستان داره فرا میرسه ایشالا بتونم عکسی ازت تو مراسم جشنشون بگیرم. فعلا بای دختر نازنینمقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آمیتیس
25 دی 92 23:35
به شما میگن مامان فداکار
مامانی
پاسخ
مرسیهمه مامانا به نوعی برای بچه هاشون فداکاری میکنن مگه نه؟آمیتیس گلمو ببوسید
آمیتیس
28 دی 92 13:31
نه دیگه شما هم مامانی هم نقش بابا رو بازی می کنی خسته نباشی مرد
مامانی
پاسخ
آره خیلی وقتا اینجوری شده
مامي كيانا
30 دی 92 11:47
چقدر از ديدن عكسها لذت بردم هم اون عكس آتليه هم اون عكس مهموني رفتن شايلين و پارميس خيلي بامزه ست قربون شيرين زبونيهاش هميشه به تئاتر و تولد خوش بگذره راستي سال نو چيني هم مبارك سال خوبي داشته باشيد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی مونا جون. آره منم اون عکس مهمونی رفتنشونو دوس دارم بچم تازه داشت خاله بازی رو یاد میگرفت اونجا.ایشالا شما هم همیشه خوش باشین گلم.
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 20:00
دوباره سلاااااااااااااااااام امان از این مریضی که امسال همه رو بیچاره کرده.ایشالله شایلین جون الان دیگه خوب باشه ماشالله خیلی شیرین زبون و بلبل زبونههاااااااااا دوست داره گوشش دو تا سوراخ داشته باشه
مامانی
پاسخ
آره مینا جون هم بلبل زبونه هم حسابی با خاله مجردش در رقابته سخت
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 20:03
واقعا" عکس خوشگلیههمینی که روی کیک گذاشتین وای خدای من با روسری و مانتو چه جیگری شدهچقدررررررررررررررر بهش میاد آخی تئاتر هم میره.چه موش کوچولوی نازی تولد باران کوچولو مبارک باشه پست قشنگی بود
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آره دوس داره تئاتر رو ولی من همیشه وقت ندارم هر وقت بتونم حتما میبرمش بیرون یا این جور جاها.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد