شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

shaylin1

شایلین و شب یلدا

1392/10/3 13:48
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جانم دختر شیرین زبانم سلام

امسال شب یلدا شما سه سال و دو ماه و سه روزه بودی. از اونجائیکه تو مهد هم در مورد یلدا چیزایی بهتون گفته بودن و یه شعر خوشگل شب یلدا و نه نه سرما رو هم بهتون یاد داده بودن یه پیش زمینه ای تو ذهنت بود. اما متاسفانه ما حال و هوای خوبی نداشتیم. با این وجود هندونه رو گرفتیم و چون مامان جون و آقا جون اینا همه شهرستان بودن خاله لاله و دایی آیدین و دایی فردین اومدن خونمون و یه مراسم شب یلدای کوچولویی دور هم گرفتیم. هممون دلمون گرفته بود ولی من سعی می کردم در مورد شب یلدا تا اونجایی که برای سن شما مناسب باشه برات توضیح میدادم و شما هم سوالای بی امانی نثارمون میکردی و هی باید جواب میدادیم بهت. و چون عاشق هندونه هم هستی از اول گیر داده بودی هندونه رو ببریم. مامان پس کی یلدا میشه هندونه رو ببریم؟؟؟؟؟ خلاصه هندونه رو هم بریدیم و شما عزیز دلم نوش جان کردی. اون شب اینقدر انرژیت زیاد بود ماشالا که تا ساعت 1 بی وقفه فقط میدویدی و شیطنت میکردی. منم از وقتی از اداره رسیده بودم سر پا بودم. گاهی که یاد عمو ارسلانم میفتادم ناخودآگاه اشکم سرازیر میشد و شما میگفتی مامان چرا گریه میکنی. سریع اشکامو پاک میکردم و میگفتم چشام میسوزهناراحتالهی فدات بشم آخه شما هنوز درک درستی از مردن نداری و نمیتونستم چیزی بهت بگم.خلاصه اون شب با همه بدی و خوبیش تموم شد. دختر نازنینم از خداوند عزیز و مهربان میخوام که همیشه تندرست و شاداب باشی و عمرت طولانی و دلت شاد و گل خنده هم همیشه رو لبت شکوفا باشه.آمینماچ

اینم عکس شما در حال بریدن هندونه شب یلدا

اینجا هم با عجله داری هندونه تازه بریده شده رو میخوریقلب

بابایی این دفعه از چین برای شما یه عالمه کتابهای آموزشی و کتابهای قصه و پازل و فلش کارتهای آموزشی خریده آورده. فقط یه نفر باید بشینه و برای شما اینا رو یاد بده. دیشب چند تا از کتابها رو آورده بودی و ریخته بودی جلوت و دونه دونه از بابا می پرسیدی این چیه؟ و وقتی بابا جواب میداد میگفتی: آفرین آفرین. خیلی خوب بلدینیشخندو بابا رو حسابی تشویق میکردی. انگار شما داشتی یه ایشون یاد میدادیقلب

 

 

الهی فدات بشم دختر ملوسم. از وقتی بابا برگشته حسابی خودتو برای بابا لوس میکنی و دائم هم چوغولی منو میکنی. دیروز یه کم باهات جدی برخورد کردم. ناراحت شدی و لباتو غنچه کردی و گفتی: برو من اصلا دیگه مامان نمیخوامتعجبمنم گفتم باشه حالا که بابا برگشته منو نمیخوای دیگه؟حالا که اینجوری شد اصلا من میرم. بعد گفتی خوب اگه تو بری پس کی مامان من میشه؟ناراحتگفتم من دیگه نمیدونم خودت گفتی مامان نمیخوای. سریع اخماتو وا کردی و دویدی بغل من و گفتی ببشید معذرت میخوامبغلالهی فدات بشم از هر طریقی برای عزیزتر کردن خودت استفاده میکنی ولی نمیدونی که چقدر برای من و بابا عزیزی و چقدر ما برات جون میدیم.ماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مونا مامي كيانا
7 دی 92 13:09
به به شب يلدا چه هندوه اي كيانا از همون اول چشمش به هندونه بود و ما هم اول از همه هندونه رو قاچ زديم چه كتابهاي رنگ و وارنگي شايلين جون زبان چيني هم بلده؟ ميگن خيلي زبان سختيه؟
مامانی
پاسخ
آره مونا جون خیلی سخته شایلین هم زیاد بلد نیست باباش اگه همت کنه مثلا کتابا رو گرفته که بهش یاد بده
مامان ملیکا
7 دی 92 22:32
سلام یلداتون مبارک باشه فوت عموتون رو بهتون تسلیت میگم ، انشاالله بقای عمر بازماندگانتون باشه گل دختری مون رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بابت توجهت. شما هم ملیکای نازو ببوس
آمیتیس
8 دی 92 12:46
سلام چه عکس های جالبی چه کتابهای خوشکلی افرین به این بابا که به فکر دخمل نازش هست کتابهای آموزش زبان چینی براش اورده
مامانی
پاسخ
سلام مرسی.قابل آمیتیس عزیزمو نداره
مامان شایلین کوچولو
14 دی 92 15:52
امیدوارم لحظات شیرین زندگیتون هر روز و هر شب به بلندای یلدا باشه. دلم براتون تنگ شده بود مخصوصا برای شایلین خوشگلم با اون ژست قشنگش کنار هندوانه از دور می بوسمت کتابخوان کوچولوی قشنگ
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا شما هم کنار پرنسس زیبا و بابای عزیزش سلامت و خوشحال باشید همیشه. ما هم شما رو می بوسیم خاله مهربونم.
مامان سانلي
16 دی 92 0:33
سلام وبلاگ خيلي قشنگي دارين.....يلداتون هم با تاخير مبارك باشه شايلين جون هم ماشالا خيلي نازه خدا براتون حفظش كنه ممنونم كه به ما سر زده بودين. عزيزم با كمال افتخار لينكتون ميكنم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدین.
مامان محمد و ساقی
16 دی 92 1:31
کلی برات نوشتم همش پرید کدرو اشتباه وارد کردم سلاممهتاب جون ممنونم که پیشمون میای و کلی هم شرمنده هستم بخدا یلداتون مبارک باشهایجان منتظر هندونه بود فوت عموتون رو تسلیت میگم شایلین جون سوغاتیها مبارک.دست بابای مهربون درد نکنه ایشالله سایتون همیشه بالا سر شایلین خوشگل باشه و همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
سلام مینا جون دوستت دارم. مرسی عزیزم. مرسی خاله جونم
مامان ملینا
20 دی 92 19:32
سلام عزیز دلم . قبلا این پستتو خونده بودم ولی نمیشد کامنت بذارم.مبارک باشه با خیلی تاخیر
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد