شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

shaylin1

خدا چه رنگیه؟

1392/8/8 14:52
نویسنده : مامانی
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای محبوبم. سلام دخترک شیرین زبونم

دیروز من وقت دکتر و سونو داشتم بخاطر همین خیلی دیر رسیدم خونه مامان یعنی ساعت 8 بود. اخه چند شبیه دوباره رفتیم خونه مامان جون چون دکتر عطایی این دفعه هم بهت واکسن آنفولانزا نزد که تازه آنتی بیوتیک خوردی و بدنت ضعیف شده. ما هم بردیمت پیش مامان جون که کمی بهت برسه و استراحت کنی. وقتی شب بی حال و بی جون رسیدم خونه فقط یه بالش انداختم زیر سرم و دراز کشیدم.بعد از اندک زمانی وقتی شما در حال بازی بودی یه هو برگشتی گفتی: مامانی خدا چه رنگیه؟ منتعجباولش مات و مبهوت شدم چون اصلا پیش بینی نکرده بودم شما از این سوالا بکنی بخاطر همین جوابشو نمیدونستم. بعد کمی مکث گفتم خوب مامانی خدا اصلا رنگ نداره.یه کمی رفتی تو فکر و بعد گفتی: خوب اسم که داره. اسم خدا چیه اصلا؟ من دوباره این شکلی شدمتعجبیهو به ذهنم رسید گفتم: الله. دیگه قانع شدی و یه لبخند زدی و رفتی. از دیشب دارم فکرمی کنم اگه دوباره از این دست سوالا بپرسی چی بگممتفکراین چند روزه مامان جونو داییهاتو حسابی اذیت کردی. آخه اینقدر خودتو واسشون لوس میکنی که حد نداره. اگر کسی بهت بد نگاه کنه فقط جیغ و داد راه میندازی و بالا پایین میپری. همه باید مطیع اوامرت باشن. دیشب تا نیم ساعت دایی فردین جوابتو نمیداد و تو هم داد و بیداد میکردی. اونم مقاومت میکرد. هر چی میگفتم بهش بگو دوسش داری میگفت بذار کمی بازی کنم باهاش.کلافهآخه دایی فردین خودش شیطون تر از شماست.دائم رو سر و کول همید و اغلب هم کشتی میگیرید باهم. خوب دایی جونه دیگه چیکارش میشه کرد.همینقدر میدونم که داییها عاشق خواهرزاده هاشونن.

امروز صبح زنگ زدم خونه مامان جون خاله لاله جواب داده میگم شایلینم چیکار میکنه؟میگه تازه بیدار شده داره عکس منو میکشه. ذوق کردم گفتم چیز مفهومداری کشیده یا نه. میگه یه دایره کج و کوله کشیده و دو تا چشم هم گوشه دایره گذاشته بعد میگه خاله جون نیگا کن چه خوشگل شدی.نیشخندالهی فدات بشم وقتی میفهمم چیزی میکشی ذوق میکنم. دیشب خاله لاله ناخناتو فرنچ کرده اونم چه فرنچی.هر کاری رو من قدغن کنم خاله ها و داییهات همون کار رو برات انجام میدن. آخه من اصلا نمیذارم لاک بذاری ولی تا میری اونجا لاکهای خاله تو میاری و میشینی اول دست و پای خودتو لاکی میکنی بعد رو دفتر با لاک ها نقاشی میکشی. خوبه حقشونه تا اونا باشن اینقد لاک نخرن مگه نه ملوسکم؟از خود راضی

فعلا بای بای عشقم. ایشالا الله نگهدارت باشه نانازم. خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارمممممممممممممبغلماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگس مامانه باران
8 آبان 92 17:41
سلام عزیزم ماشالا به شایلین جونم با شیرین کاری هاش چه باحال عکس خاله جونو کشیده چرا مگه لاک بده که نمیزارید؟ ایشالا شایلن جونم هم حسابی تقویت بشه واااای از دست بچه ها راستی خدا چه رنگیه؟
مامي كيانا
9 آبان 92 8:57
خوشبحال شايلين جون كه اينروزها خونه مامان بزرگ و با دايي ها و خاله ها خوش ميگذرونه امر هم امر شايلين جونه ديگه يه عكس از فرنچ ناخن هاي اين خانوم قِرتي ميذاشتي ميديديم شما هر سال واكسن آنفلوآنزا ميزنيد باي شايلين جون؟ يا اولين باره؟
ღبارانღ
11 آبان 92 19:24
من خدا را همیشه نور سفید می بینم...بچه که بودم همیشه فکر میکردم خدا چه شکلیه...فکر کنم همه این فکرها را میکنند..نه؟
ღبارانღ
11 آبان 92 19:25
دست مامان جون و اینا درد نکنه..ناراحت شایلین جون شدم... ان شالله همیشه خوب باشه... خودت برای چی نوبت سونو داشتی؟
آمیتیس
11 آبان 92 19:59
مامان پرنسس شایلین
13 آبان 92 11:48
مهتاب جان، کمی بیشتر به فکر سلامتی خودت باش. قبلا هم خونده بودم که کمردرد داری عزیزم.
من بعدها برای جواب دادن به اینجور سوالات از رو دست شما تقلب میکنم با اجازه ت
شایلین گلم رو ببوسید از طرف من


چشم عزیزم مرسی از لطف و توجهت. میبوسمتون. بوووووووسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
13 آبان 92 23:24
مهتاب جون واکسن آنفولانزا اینجا کمیاب شده.ما هم دوساله نزدیم
چه دایی و خاله مهربونی
آخی خالشو کشیده بود
من عاشق اون ناخن های فرنچ شده دختر کوچولوها هستم


عزیزم اینجا هم به راحتی نمیشه پیدا کرد دکتر شایلین میاره همیشه خوبشم میاره.ایشالا هیچوقت مریض نشن عزیزم. آره اشتباه کردم یه عکس از فرنچهای خانم نذاشتم تو وب.بوووووووووووسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد