شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

shaylin1

تولدت مبارک گل نازم

1392/7/27 10:19
نویسنده : مامانی
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام ماهم سلام عمرم

میدونی امروز چه روزیه؟ بله روز زیبای تولد شما نازنین دخترمه.بغلروزی که خداوند عزیز و مهربان تو رو به من و بابا هدیه کرد. بهترین روز هستی همین روزه. زیباترین ترانه زندگیم، زیباترین شعر عاشقانه من، مهروی قشنگم و عشق شیرینم تو با اومدنت زندگیمو به رنگین کمان عشق تبدیل کردی و آواز خوش عشق رو تو گوشم زمزمه کردی. اومدی و مادر بودن و حس قشنگ مادرانه رو بهم هدیه کردی. تو فرشته زیبای من در چنین روزی ساعت 8 صبح به دنیا اومدی و شدی همه چیز من. شدی دار و ندار من. شدی همدم لحظه های من عاشقتم ماه قشنگم. دیروز بعد از سه سال یعنی برای اولین بار فیلم روز تولدت تو بیمارستان رو دیدم. اون فیلمی که خاله لاله از لحظه لحظه رفتنمون به بیمارستان اتاق عمل ریکاوری و بخش و غیره گرفته بود رو میگم نه اون فیلمی که تو اتاق عمل ازمون گرفته بودن. وای همینجوری داشتم دیروز فقط گریه میکردم. آخه تو نقطه عطف زندگی منی. لحظه انقلاب زندگی من.انقلابی شیرین زیبا و عاشقانه که تا هستم میپرستم اون لحظه ها رو.قلبعزیزترین و زیباترین هدیه خدا

سومین سالروز تولدت مبارک

 

دختر نازنینم چون روز پنج شنبه تولد سنا هم بود و چون تولد شما هم برای امروز روز شنبه میفتاد من یه مهمانی کوچولویی واسه روز پنجشنبه شام گرفتم. البته خیلی ساده  برگزار کردم.پارسال چون تم تولدت زنبوری بود امسال هم همش میگفتی مامان تولد من چیه؟قلبمنم از اونجایی که تم خاصی در نظر نداشتم از همه رنگ استفاده کردم برای تزئین خونه و به شما هم گفتیم تولدت رنگین کمانیه. خونه هم با همه سادگیش قشنگ شد. از بابایی و خاله لاله بخاطر تزئینات خونه تشکر میکنیم. پنج شنبه هم بابایی ماموریت بود و تا آخر روز جمعه نمی اومد خونه. اونروز از صبح شروع کردم به انجام کارای خونه. نزدیکای ظهر زندایی هم با سینا و سنا اومدن. عصر هم مامان جون و زندایی لیلا با بردیا اومدن. منم همه چیو آماده کرده بودم. البته من این چند وقته کمر دردهای خیلی شدیدی میگیرم ولی با این وجود کارامو خودم انجام دادم بابایی هم که زحمت کشیده بود از قبل خریدا رو انجام داده بود. شاممون زرشک پلو با مرغ و سالاد فصل و دسرمون هم ژله و پودینگ بود. خاله پریناز هم زحمت کشیده بود برای مهمونامون شیرینی کشمشی درست کرده بود آورده بود.تعداد مهمونامون 17 نفر بود. همه مهمونا تقریبا ساعت 9 دیگه اومده بودن. که کلی بزن و برقص و شلوغی توسط خاله لاله و خاله منیر و خاله شیما انجام شد.شما و سینا هم به شدت داشتین شیطونی میکردین. سنا و بردیا جون هم اون وسط هی اینور اونور میرفتن و شادی میکردن.تنها بچه های مجلس شما 4 نفر بودین که کلی آتیش سوزوندینماچمن اینقدر سرگرم پذیرایی و کارای دیگه بودم که فقط خاله پریناز و شین شین رو مسئول کرده بودم اکه تونستن شما رو گیر بیارن ازتون عکس بگیرن و خاله منیر هم طبق معمول مسئول فیلم بود.دست همشون درد نکنه. همه زحمت کشیده بودن واقعا. از همشون تشکر میکنم بابت همه چی.ساعت 12 مهمونیمون تموم شد و شین شین با دوستاش به خوابگاه برگشت و زندایی ها و مامان جون و خاله پریناز و شیما جون رفتن و بقیه هم خونه ما موندن چون من و شما تنها بودیم دیگهلبخندتا ساعت 2 نصفه شب هم حرف زدیم و بعد خوابیدیم. از آخرین لحظه های مجلس من دیگه از کار افتادم و از شدت کمردرد و پا درد نمیتونستم راه برم. آخه این پای راستم که یه ماه پیش به شدت پیچ خورده بود دوباره شدید درد گرفته بود و تا الانم درد میکنه. ولی با همه اینا ارزششو داشت که دل شما شاد بشه و از دیدن اون همه شادی ذوق کنی و خوشحال باشی. من جونمو میدم برای شما عشقم. کادوی تولدت هم طبق درخواست خودت که از قبل گفته بودی یه اسکوتر بود که رفته بودم از میدون منیریه خریده بودم و چند دست لباس که طبق معمول یه روز وسط ساعت کاری رفتم از خیابون بهار خریدم.همه چی مبارکت باشه نازنینم.

ایشالا صد و بیست سال با خوشی و سلامتی و موفقیت زندگی کنی و تندرست شاداب و خوشبخت باشی گل همیشه بهارم. میدونی که مامان عاشقته دختر نازمبغلماچماچماچماچ

عکسای تولد هم وقتی به دستم رسید میذارم ایشالا. دوستت دارمممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مرمر
27 مهر 92 15:43
تولد تولد تولدت مبارکالهی صد ساله شی ...همیشه زنده باشیy


مرسی خاله جون ولی چرا وبتون باز نمیشه؟
بابای آمیتیس
27 مهر 92 16:28
تولدت مبارک شایلین خانم



مرسی عمو لطف دارید. آمیتیس خوشگلمو خیلی ببوسید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 مهر 92 17:26
تولدت مبارک نازی خانم


مرسی خاله جون به وبتون سر میزنیم در اسرع وقت. خوشحالمون کردین به ما هم سر زدین. بووووووسسسسس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
28 مهر 92 0:53
ساـــــــــــــــــــــــــــــــام به موقع رسیدم تولد تولد تولدت مبارک شایلین عزیز تولدت هزاران بار مبارک باشه عزیزم انشالله که عمری باعزت داشته باشی


بووووووووسسسسسسسسسسسس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
28 مهر 92 0:56
آخیـــــــــــــــــــــــــــی مامانی خدا بد نده چرا کمر درد گرفتی حتما خیلی سر پا میایستی البته منم چند روزه کمر درد دارم ولی مال من فکر کنم از سرما س انشاالله زودتر خوب بشی


نه عزیزم سرپا زیاد نمیمونم نمیدونم جدیدا چرا اینقد کمر درد میگیرم. ایشالا شما هم همیشه سلامت و تندرست باشید.بوووووووووووسسسس
مامان پرنسس شایلین
28 مهر 92 13:21
تولد تولد تولدت مبارک
شایلین ملوس و دوست داشتنی تولدت مبارک باشه گلم.
مهتاب جان، تولد سه سالگی فرشته زیباتون رو تبرک میگم و
سلامتی ، سعادت و بهترینها رو براش آرزو دارم


مرسی خاله شراره جون. ایشالا پرنسس نازمون هم همیشه سالم و خوشبخت زندگی کنه. بووووووووووسسس
مامان ملیکا جون
29 مهر 92 0:00
سلام
تولدت مبارک شایلین جان
انشاالله 120 ساله بشین
ما منتظر عکسها میمونیم


خیلی ممنون خاله جون.مرسی که بهمون سر میزنین.بووووووووسس. چشم عکس هم میذاریم
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 13:10
تولدت مبارک شایلین جوووووووووووووون
ایشالله 120 ساله بشی عزیزم
چه زیبا تولد رنگین کمونی.من هم دوست دارم تو تولد همه ی رنگها باشه
مهتاب جون درکت میکنم دیدن اون فیلم خیلی لذت بخشهچه لحظاتیهاینا گریه ی شوق


مرسی خاله گلم.بوووووووس. آره مینا جون واقعا اشک شوقه من هر وقت فیلم روز زایمانم رو میبینم گریه میکنم. خدایا شکرت.بووووووووسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 13:12
خوشحالم که بهتون خوش گذشته.خسته نباشی.
خیلی بد میشه وقتی پا پیچ میخوره من همش تو تابستون این مشکل رو داشتمایشالله زود خوب بشی.مراقب خودت باش
کادوی تولد شایلین جون هم مبارک باشه
ایشالله هر سال تو این روز با هم جشن بگیرین و خوش باشین


مرسی مینا جونم دوستت دارم.بووووووووووس
پرهام ومامانش
29 مهر 92 17:14
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک شاییلین جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله جونم. پرهام خوشگلمو ببوسید. بووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان کوروش
30 مهر 92 19:53
تولدت مبارک شایلین عزیزم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی و همیشه خنده رو.ی صورت نازت باشه گلم


مرسی خاله لیلای گلم مرسی از لطفت. دوستتون دارم. بوووووووووووووووووووسسس
مامي كيانا
1 آبان 92 9:05
واي ببخشيد كه خيلي دير خدمت رسيديم
تولد شايلين جونم مبارك باشه
آخ جون ما عاشق عكس تولديم
پس بيصبرانه منتظريم


مرسی عزیزم. بووووسسس چشم فعلا که قسمتی از عکسا که به دستم رسیده زیاد جالب نیستن ببینم خاله پرینازش چیکار کرده. بووووووووووووس
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:51
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر
باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»
این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر
خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار
ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر
عید سعید غدیر بر شما مبارک


عزیزم عید شما هم مبارک. بوووووووس بووووووس
مامان ملینا
2 آبان 92 20:20
الهی عزیزم تولدت مبارک خوشکل خاله . مامان گل خسته نباشی ایشالا که بهتر بشی . عزیزم شایلین جونمو ببوس


سلام عزیزم مرسی الان بهترم شکر خدا. مرسی که بهمون سر زدین به زودی میام پست جدیدتو میخونم. دوستتون دارم.بوووووووووووووووس
محیا مامان دینا
15 آبان 92 16:49
تولدت مبارک گلم 100 ساله بشی ببخشید دیر تبریک گفتم یه مدت نت نیومدم


سلام محیا جون مرسی گلم.دوستتون داریم. بوووووووووووووسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد