شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

shaylin1

برای دخترم عشق جاودانه ام

1392/6/16 10:45
نویسنده : مامانی
903 بازدید
اشتراک گذاری

تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر رو به همه دختران پاک و آفتابی  این سرزمین تبریک گفته و از خداوند عزیز براشون سلامتی و خوشبختی رو آرزو می کنم.

دختر نازنین و شیرین زبانم سلام

دلم میخواهد تمام کلمات عاشقانه را کنار هم ردیف کنم و شعری زیبا برای تو بسرایم که جاودانه باشد اما افسوس که من سرودن نتوانم . دخترک زیبا و مهربانم از روزی که خداوند مهربان تو را به من داد انگار تمام عشقهای بی بدیل دنیا را برایم معنی کرد. آن لحظه ای که تو را در آغوش گرفتم و فشردمت به قلبم دنیا رنگی دیگر به خود گرفت و نور امید و دلخوشی در آسمان زندگیم تابیدن گرفت. شایلین عزیزم دختر قشنگم هر چقدر از عشق مادرانه ام برایت بنویسم نمیتوانم عمق احساسم را بیان کنم فقط همینقدر میتوانم بگویم که دوستت دارم تا بی نهایت. با تو سبزم با تو نورم با تو عشقم همه عشق و با تو دلم آنچنان گرم زندگیست که به چیز دیگری اندیشیدن نتوانم.

دوستت دارم امید قلبم دوستت دارم فرشته قشنگ و مهربانم

روزت مبارک نازنین ترینم

دیروز وقتی بردمت حموم بی مقدمه لیف رو برداشتی و خواستی منو بشوری ازت خواستم پشتمو لیف بکشی اینقدر قشنگ این کارو کردی که دلم پر از غرور شد. از اینکه دختری دارم که میتونه همه جوره کنارم باشه و بهم کمک کنه به خودم می بالیدم. احساس امید تو دلم جاری شد و گفتم خدایا یعنی این نازنین هم داره همدمم میشه داره همراهم میشه. وای نمیدونی چه حس خوبیه آدم یه دختر داشته باشه و دخترش بزرگ بشه و همیشه یار و همدم مامانش باشه. گاهی که لباسی رو میپوشم ازت میپرسم:شایلین این لباس بهم میاد؟یهو برمیگردی و یه نگاهی به من میندازی و میگی وای چگد گشنگه مامانی اینو کی خریدی؟ مثلا میگم اینو از شهر بابا اینا خریدم اون موقع شما هنوز نبودی. میگی پس من کجا بودم؟میگم شما تو قلب من بودی. میگی تو قلبت بودمممم(آخرشو میکشی)؟میگم بله. بعد دیگه میری دنبال کار خودت. بعضی وقتا هم وقتی میریم بیرون چیزی بگیریم من از شما نظرخواهی میکنم. نمیدونی چقدر حس قشنگیه آدم با دخترش جدی جدی حرف میزنه و صحبت میکنه. یه احساس شیرینی داره که نگو.وقتی میریم یه لباس فروشی دائم لباسها رو دونه دونه به من نشون میدی و میگی مامانی ببین این چقدر قشنگه رنگش هم به شما خیلی میاد اینو بگیر. سریع از اون رد میشی اون یکی رو نشون میدی و میگی نه اینو بخر خیلی قشنگه و الی آخر و فروشنده ها هم دورت جمع میشن و ذوق میکنن میخندن.اینقد بلند بلند میگی اینو بخر اونو بخر و ذوق میکنی که من اصلا نمی تونم تمرکز کنم و فقط محو تو میشم تا بالاخره شما کوتاه بیای و من بتونم خرید کنم.خلاصه که تو داری روز به روز بزرگتر میشی و من دارم از بالیدن تو جون میگیرم و نفسهایم را تازه میکنم. امید به زندگی در دلم صد برابر میشه و از همراهی و بودن در کنارت در همه لحظه های زندگی سرشار از عشق میشم.

میخواهمت ای زلال جاری در رگهای زندگیم

ای نازنین ترین یار همیشگیم

میخواهمت میخواهمت میخواهمت

حالا چند تا عکس

این ناز دختر منه در حالیکه روسری به حالت چادر سرش کرده و داره با خاله لاله اش تلفنی صحبت میکنه. خوشگل منی توماچ

اینم گل دخترم با بردیا جون عشق عمه. دلم براش ضعف میکنه از بس خوشگل و خوش اخلاقه فداش بشم منننننننننن

اینم عشق عمه تو بغل مامانش. فدای اون چشای قشنگ و صورت ماهش بشم من

اینم جیگر مامان در حال بازی تو اتاقش

یه هفته پیش دوستم فرناز زنگ زد و پیشنهاد داد بچه ها رو ببریم خانه بازی تو شهرک غرب برج تماشا. منم با کمال میل پذیرفتم و با شایلین رفتم اونجا و اونم با دختر ماهش مهرک جون اومد.بچه ها روز خیلی خوبی رو گذروندن برای ما هم خیلی خوب بود تماشای شادی بچه هامون. این چند تا عکسو تونستم از شایلین بگیرم چون همش در حال فرار بودن و یه جا بند نمیشدن.الهی دلاتون همیشه خوش و تنتون هم همیشه سالم

و این دو تا عکسم تو مهد ازش انداختم وقتی که میخواستیم به خونه برگردیم. اینجا داره آبمیوه میخوره و یه چیزی هم به پشتش بسته نگاش کنید..........

ببینید دخمل ناز من نی نیشو بسته به کولش و از خودش دورش نمیکنه. وقتی این عروسکو تازه خریده بودم چند روزی همین مدلی بود و ازش دور نمیشد. فدای خودشو و نی نیش بشم من

دخترک نازنینم خودت میدونی که مامانی عاشقته و برات میمیره دیگه نیاز به گفتن نداره که مگه نه؟قلببه قول خودت قوبونس بسم من دخملی خوسجلمبغلماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 12:39
سلام عزیزم شایلین جون روزت مبارک.شاد باشی
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
17 شهریور 92 23:50
قوبونس بسم من دخملی خوسجلم

بووووووووووسسسسسسسسس

مامان دو بهونه قشنگ زندگی
18 شهریور 92 0:03
ماشالله شایلین جون خیلی ناز تر از قبل شده خدا حفظش کنه


مرسی خاله جونش چشاتون قشنگ میبینه.بووووس
نرگس مامان باران
18 شهریور 92 1:00
دختر گلم روزت مبارک


مرسی خاله جون. بوووووس
مامي كيانا
18 شهریور 92 11:10
اي جان با روسري چقدر خوردني شده
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 22:46
الان اومدم دیدم خدا رو شکر روز دختر رو تبریک گفته بودم ولی فرصت نشده بود پستت رو بخونم
چه جاهای خوبی دارین شماها
اینجا زیاد جاهای مناسبی نداره که مادر و کودک با هم باشن و بچه ها لذت ببرن.
ایشالله همیشه شاد باشین


عزیزم مرسی . جاهای خوب زیاده ولی همیشه فرصت نمیکنیم استفاده کنیم ازشون چی بشه ما بتونیم بچمونو ببریم جایی مینا جون.بووووووسسسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 22:48
عاشق عکس اولیش شدم


ماهی مینا جون.بووسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد