شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

shaylin1

بازم عکس

1392/6/5 10:35
نویسنده : مامانی
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه قشنگم

دو هفته پیش با خانواده دایی موسی و دایی صمد و خاله پریناز البته بدون بابایی رفتیم سمت سولقان.جای خیلی باصفا کنار رودخونه اتراق کردیم اون روز خیلی به هممون خوش گذشت. بخصوص شما که تا تونستی آب بازی کردی.حیف که بابایی نبود اگه بود بیشتر خوش میگذشت آخه بابا واسه یه کاری رفته بود کرج.

اینم چند تا عکس از شما جوجوی من

شایلین به حرف عمو سامانش گوش کرد و یه ژست قشنگی گرفت. فدای ژستت بشم من

اینم بردیای ملوسمه تو بغل عمه لاله. وای که چقدر دوسش دارم من. وقتی باهاش حرف میزنی فقط ذوق میکنه و لبخند میزنه. اینقد خوش اخلاقه این جوجو.ولی نمیدونم چرا شما اینقد بردیا رو اذیت میکنی؟من شرمنده میشم پیش دایی صمد و زندایی لیلاناراحت

اینم از عکسای سفر یه روزه مون به سولقان.متاسفانه هر وقت میخوام ازت عکس بگیرم اذیت میکنی و نمیذاری عکسه خوب بیفته منم همینجوری چند تا میگیرم و از توش بهترشو انتخاب میکنم.

دوووووووووستت داررررررررررررررم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:33
مامي كيانا
18 شهریور 92 11:13
ما هم با اجازه شما رو ميلينكيم تا هميشه روي ماه اين دختر ملوس شايلين جون رو ببينيم خداحفظش كنه
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 22:50
چه رودخونه خوشگلی
ژستشو ببین[
بوووووسس بوووسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد