شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

shaylin1

شایلین تو محل کار بابایی

1392/4/25 14:17
نویسنده : مامانی
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ملوسم وای که چقدر عاشقتم الان که اینجا نشستم دلم برات ضعف کرده میمیرم برات نازگلکم

دیروز من و شما موندیم خونه و بابایی هم مدارک رو برد که اقامت شما و خودشو تمدید کنه.آخه از امسال اقامت دانشجویی بابا تموم شد دیگه باید اقامت از طریق همسر بگیره که اونم شرایط خاصی داره. بابایی که رفته بود اداره اتباع گفته بودن همسرت باید حضور داشته باشه به همین دلیل تا بابا تماس گرفت سریع یه ماشین گرفتیم بدو بدو با هم رفتیم پیشش بالاخره کارا رو انجام دادیم تموم شد و موقعی که میخواستیم برگردیم خونه شما خوشگل من گیر دادی که باید با بابا بریم شرکت. به این دلیل رفتیم شرکت و اونجا هم چند تا مهمون چینی داشتن که یکیش خیلی خونگرم بود و با شما هی حرف میزد و بازی میکرد. وقتی رفتیم حیاط تا لاکی(لاک پشت) و دن دن(سگ) اونا رو ببینیم اولش خیلی ترسیدی ولی کم کم خوشت اومد و رفتی نزدیکشون. اما دن دن از پشت درخت بیرون نمیومد.

عسلم در کنار لاکی خوش اخلاق

و اینم یه عکس از دخمل نازم که چند روز پیش وقتی تو آشپزخونه بودم دیدم رفتی از تو کمد ساک لباسهای نوزادیتو که بعضیاشو نگهداشتم درآوردی هلک وهلک دنبالت داری میکشونی دیگه من چیزی نگفتم شما هم نشستی و همه لباسا رو ریختی بیرون و شروع کردی به پرو کردن و تو این عکس داری دستکشهای نوزادیتو به پات میکنی. عشق منننننننننننننننننننننننننننننننننننماچ

مامانی خیلی دیر شد فعلا بای بای نانازمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیسل
25 تیر 92 14:42
خدابراتون حفظش کنه خوشحال میشیم به سایت ماسری بزنین وبه دخترم رای بدین منتظریم
ღبارانღ
26 تیر 92 12:16
سلام مهتاب جان...خوبی؟ مبارک مهد رفتن شایلین جان... این چه حرفیه..من کلا کم میام..ووقتی میام خدمت اونایی که امدند می رسم...شما دوست من هستید و فراموش نمیشوید مطمئن باشید....
ღبارانღ
26 تیر 92 12:16
ای جانم...هایدی...وای اگر اون دویدن باشه که دیگه هیچچچچچچ....خیلی عالی میشه...منم دلم برای فضای بکر تنگ شده...


آره باران جان وقتی من دویدن میخوام همون دویدنا رو میخوام.کاش یه بار دیگه بچه میشدیم
پرهام ومامانش
28 تیر 92 1:12
ایول مامانی این شد تند تند عکس شایلین جونو بزار
مامان آمیتیس
31 تیر 92 10:27
واااااااااااااي چه عكساي نازي قربونت برم عزيزم
مامان آمیتیس
31 تیر 92 10:28
ديشب از پشت تلفن چقدر صدات هم ناز بود به ماماني رفتي ديگه


مرسی خاله جون دوستتون داریم.بووووووسسسس
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:59
ماشالله به دخمل خوشگل دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا مرسي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد