شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

shaylin1

یه عکس

1392/4/18 13:48
نویسنده : مامانی
547 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام خیلی وقته نمی تونستم یه عکس ازت بذارم تو وبلاگمون. الان یه عکس علی الحساب میذارم تا بعدا بیام و کلی عکس ازت بذارم. دوستت دارم گل خوشگلمماچ

این دخمل خوشگل من تو روز تولد خاله لاله است که با اینکه خیلی مریض بود ولی لبخند قشنگش رو لبشه. الهی فدات شم. این عکسو خاله نوشین ازت گرفته من هر وقت بخوام عکس بگیرم ازت فرار میکنی و یا کاری می کنی که عکس خراب بشه. دوستت دارم نازگل ماهم. هزار تا بوس

الان وقت ندارم به زودی میام و از سفر مشهد هم مینویسم و عکسای دیگه هم ازت میذارم. بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آمیتیس
18 تیر 92 8:04
سلام ماماني پس كو عكس


سلام عزیزم ببخش دیشب از طریق موبایلم به اینترنت وصل شدم واسه اولین بار میخواستم عکس بذارم نشد. میذارم به زودی بوس بوس بوس
پرهام ومامانش
18 تیر 92 19:15



:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
مامان آمیتیس
19 تیر 92 10:27
سلام عزيزم چه عكس خوشگلي ماشالا به اين دختر ناز راستي مهتاب جونم زيارت قبول براي ما هم دعا كرديد حتما خاطرات سفر رو بذار من منتظرم ها
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 23:00
سلام عزیزم خوبی؟ تولد خاله لاله مبارک باشه ممنونم که پیشمون میای ماشالله به شایلین جون.خیلی ماهه.خدا حفظش کنه
پرهام ومامانش
23 تیر 92 0:12
سلام مامانی به پرهام من رای میدی باید 305 رو بفرستی به 20008080200 اگه هم به کسی دیگه رای دادی که هیچی ! اگه ندادین بهمون رای بدین ممنون شایلین جون خیلییی ببوسید وازش کلی عکس بزارین حیف این دخملی خوشگل وناز نیست نشونمون نمیدین
مامان آمیتیس
23 تیر 92 10:31
سلام عزيزم زيارت قبول خيلي ممنون كه به يادم بودي واسم يه دنيا ارزش داره ايشالا مكه مشرف بشين راستي شايلين نازم چطوره هزازان بار براي مشهدي شايلين جونم
مامان آمیتیس
23 تیر 92 10:32
راستي منظريم از سفرنامه و شيرين كاري هاي شايلين جونم
مامان ملینا
23 تیر 92 14:03
ای جانم خانم خوشکلهراستی زیارتتون قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد