شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

shaylin1

بدون عنوان

1391/10/9 14:00
نویسنده : مامانی
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مامان کوروش عزیز و همه دوستان گلی که برام کامنت گذاشته بودن. مامان خوب کوروش جان منو راهنمایی کرده بودن که چه جوری قالب وبلاگ رو عوض کنم و چه جوری عکس شایلینمو اینجا آپلود کنم. منم فعلا یه عکسی که دم دستم بود گذاشتم تا بعدا عکسای بیشتری بیارم و آپلود کنم. آخه دوستان میدونید من الان سر کارم و چون اینجا اینترنتمون پر سرعته از اینجا این کارا رو انجام میدم. از همه تون ممنونم. دوستتون دارم.

یکی از دوستان آدرس اون یکی وبلاگم رو خواسته بود که براشون مینویسم:

shaylin1.mihanblog.com

بازم برام کامنت بذارین و راهنماییم کنید. از همه تون ممنونم

راستی برای اینکه بتونم به کامنتاتون پاسخ بدم چیکار کنم. یعنی همون قسمت پاسخ رو بزنم و زیر نوشته شما تایپ کنم درسته؟!قلبوای خیلی خوشحالم که میتونم با شماها دوست بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 14:56
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان کوروش
10 دی 91 0:25
سلام عزیزم شرمند کردی منو خوشحال میشم کمکت کنم درسته واسه پاسخ همین کاری که گفتی انجام بده بیا قسمت نظرات تایید نشده پاسخ رو بزن زیر نوشته ای که واست اومده یه کلیک کن شروع کن به نوشتن بعد تایید رو بزن میایی صحفه اصلی وبعد دوباره تایید رو بزن نظرت ثبت میشه تو وبلاگت سوالی هست بازم در خدمتمدخترت خیلی نازه مامان عزیز عکسهای بیشتری ازش بزار اسمش هم خیلی قشنگه

خیلی ممنون دوست گلم. پسر شما هم نانازه خدا حفظش کنه.راستی عزیزم من چه جوری آدرس وبلاگهای شما دوستان خوبم رو لینکش کنم؟ بلد نیستم ببخشید

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد