شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

shaylin1

ّروز پدر

1392/3/1 15:10
نویسنده : مامانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هر چه دارم از تو دارم ای پدر

بابای عزیزم مهربونترین و صبورترین یار همیشگیم همیشه دوستت دارم.روزت مبارک بابا جون

شایلین نازنینم اگه بخوام از آقا جون واست بنویسم خیلی طولانیه فقط میخوام بهت بگم آقا جون عاشقته. پشت اون چهره جدیش دنیایی از عاطفه و مهربونی نهفته.بیشتر از همه عشقشو به تو نشون میده و دائم دلواپسته. دوستت داره و وقتی میری تو بغلش میشینی از لمس دستای قشنگت لذت میبره اینجور مواقع عشقو تو چشاش میبینم. از خدا میخوام آقا جون و بابایی رو برامون حفظشون کنه و سایه شون بالا سرمون باشه همیشه.

همچنین این روز عزیز رو به بابایی هم همیشه صبورانه با تمام خونسردی و مهربونی تحملمون کرده تبریک میگم. علی جانم روزت مبارک. ایشالا سایه ات همیشه بر سر من و شایلین مستدام باشه

همچنین این روز رو به داداشای گلم بخصوص صمد جون بابای بردیا نانازی که امسال اولین سال پدر شدنشه و همه باباهای مهربون تبریک میگم و آرزوی تندرستی و خوشحالی دارم براشون.قلب

یک سبد گل شقایق تقدیمتان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دانیال
2 خرداد 92 14:47
سلام عزیزم ماشالا چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه وقتی قسمت درباره وبلاگ رو خوندم که بابای شایلین جون چینیه خیلی برام جالب شد روز مرد رو به بابای مهربون و همسر محترمتتون تبریک میگم به ما هم سر بزنید


سلام عزیزم مرسی لطف داری.دانیال جونو ببوس. بووووووسسسس
مامان آمیتیس
6 خرداد 92 10:05
سلام عزيزم تبريك ميگم اين روز قشنگو به همه باباهاي خوب شايلين عزيز دلم رو ببوس
مامان آمیتیس
11 خرداد 92 10:45
كجاييد
مامان آمیتیس
12 خرداد 92 13:47
ايشالا بلا دوره دعا مي كنم شايلين عزيزدلم زودتر خوب بشه مامان مهربون، به یه بازی وبلاگی دعوتی زود بیا پیشمون
مامان آمیتیس
13 خرداد 92 7:32
سلام عزيزم شايلين جونم بهتره من و آميتيس خيلي نگرانشيم خلاصه براي شايلين عشقم و مامان جونش دوست خوبم هزاران بار آره مامان جون سوالا رو كپي پيست كنيد بعد خودتون جوابا رو بدين دوستون داريم
مامان آمیتیس
18 خرداد 92 9:55
واي بميرم واستون دكتر رفتين ؟ ما كه خيلي دوستون داريم خيلي هم دعا مي كنيم عشقم شايلين جونو از طرف ما ب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد