شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

shaylin1

یه بازی وبلاگی

1392/3/19 12:21
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک قشنگم

این یه بازی وبلاگیه که ما از طریق دوست گلموت مامان عزیز آمیتیس قشنگ و عسل دعوت شدیم.

حالا میریم سراغ سوالا

بزرگترین ترس زندگیت؟

ترس از دست دادن عزیزترین کسانماسترس

اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟

خیلی سخته نامرئی بودن.دوس ندارم دخترم یه روز از من دور باشه و منو نبینهناراحت

 اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟

سلامتی عزیزانم

از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟

همه شونو. آخه من به شدت عاشق حیوونام بخصوص اسب

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

موش کوهستان. واقعا عاشق این کارتون بودمقلب

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

کوفتهناراحت

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

داد زدنشیطان

با /مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟

مرغ دریا خیلی دنبال کشف اورانیوم بود ولی خسته شد و خوابیدنیشخند

دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی

خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است

بدین راه و روش میرو که با دلدار پیوندی

(یه بار سال دوم دانشگاه بودم که شب خواب دیدم توی یه باغ یه جایی بلند در کنار درختها و گلهای سرخ دارم قدم میزنم و این دو بیت رو با صدای بلند میخونم زیر پام یه رودخونه آروم و زلال بود، آنچنان حس خوبی تو خواب داشتم که وقتی بلند شدم تا دقایقی فکر میکردم تو همون باغ هستم و شعر حافظ هم همچنان تو ذهنم تکرار میشد. عاشق اون خوابم شدم و تا الان همیشه این دو بیت از ذهنم پاک نمیشه و مدام ورد زبونمه)

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟

گذشته:یه شب زیبای بهاری زیر نور مهتاب تو دهکده خاطراتم با دختر عموی عزیزم روح افزا جان بشینیم و فقط بخندیم

آینده: عروسی همه دار و ندارم شایلین

چه رنگی هستی ؟چرا؟

از کوچیکی عاشق رنگ سبز بودم بهم آرامش میده،چون عاشق طبیعتم. دلم میخواد رو چمنها با پای برهنه راه برم و نفسهای عمیق بکشم

اگه قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

فقط چین

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

دعا میکنم زیر این سقف بلند روی دامان زمین هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس(از دخترعموی نازنینم)

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟

سخته جواب این سوالناراحتآخه من اصلا الان حس مهمونی دادن ندارمخواب

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون کلمه چی بود؟

مرگ

اسم دیگری برای وبلاگت؟

شایلینم تمام هستی ام

خودت رو شبیه چه میوه ای میدانی؟

هلونیشخند

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زود رنج، حساس و خیلی دست و دلباز

 

کاشکی؟

این دنیا هم مثل بهشت بود و هیچ بدیی وجود نداشت و همه چی سراسر زیبایی و عشق بود.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملينا
19 خرداد 92 14:28
چه دخمل نازي دارين خدا براتون حفظش كنه. دوست داشتين به ما هم سر بزنين
مامان شايان و پرنيا
21 خرداد 92 10:05
ذخملي خيلي نازي داري زنده باشه الهـــــــــــــــــــي
مامان کوروش
23 خرداد 92 13:48
سلام مهتاب جونم شرمنده که دیر به دیر میام شایلین نازم چطوره حتما ببوسش


بوووسسس
مامان کوروش
23 خرداد 92 13:49
منم موش کوهستان رو دوست داشتم قشنگ بود
چه با مزه عین همیم فقط داد میزنیم
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم و عروسی شاییلین نازم رو ببینی مهتاب جونم چه خواب زیبایی دیدی و چه شعر قشنگی رو میخوندی


قربونت برم مرسی لیلا جون کوروش عزیزمو ببوس
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 92 0:48
سلام خیلی جالب بود
خواب قشنگی دیدی.قطعا" تعبیر خوبی هم داشته


مرسی عزیزم.
مامان آمیتیس
29 خرداد 92 7:35
كجاييد دلمون واستون تنگيده ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد