شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

shaylin1

شایلین و مشاوره

1391/11/17 14:46
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم

عزیز دلم امروز رفتم پیش مشاور و در مورد شما صحبت کردم و توضیح دادم که اینجوری هی قشقرق به پا میکنی. یه کمی که صحبت کردیم تنها توصیه ای که روش تأکید کرد این بود که باید شما رو ببرم مهد کودک. حالا من باید برم پیش دکتر عطایی همه مدارک پزشکی و اینا رو بگیرم و اگه خدا بخواد هفته آینده بیارمت مهد کودک.چون خیلی وقته واست تو مهد جا رزرو کردم. وای یه پروسه خیلی سنگینی داره تو زندگیمون شروع میشه. خدایا بهم کمک کن و توانم رو بیشتر کن تا بتونم از عهده همه چی بر بیام.

امروز بابایی هم تا الان دانشکده بود. خدا رو شکر هم استاد راهنماش و هم استادان مشاورش تأیید کردن که رساله اش آماده دفاع هست حالا باید داورا نظرشونو بدن که بتونه دفاع کنه. امیدوارم این قضیه نیز با خوشی برگزار بشه.

شایلینم دوستت دارم. انشالله همیشه تندرست و شاد باشی ماه قشنگم.بغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرهام
19 بهمن 91 1:05
مامان کوروش
22 بهمن 91 23:49
سلام مهتاب جونم خوبی شایلین گلم چطوره پس تصمیم داری ببریش مهد کار خوبی میکنی عزیزم بچه ها دو تا چهار سالگی خیلی بد قلق میشن صبور باش و خودتو ناراحت نکن سختیش دوسالهامیدوارم همیشه موفق باشی مهتاب جونم وقتی پاسخ میدی تایید رو میزنی میاد صحفه اصلی دوباره باید تایید رو بزنی تا بره توی وبت این باران ماه ماه حرف نداره خوشحالم که میاد وبت و کلی هم پر انرژیه ادم کلی روحیه میگیره وقتی باهاش حرف میزنهشایلین گلم رو ببوس

سلام لیلا جونم شما خوبین گلم؟کوروش عزیزم خوبه؟آره عزیزم میخوام ببرمش مهد ولی همه میگن قبل عید نبر چون تا بیاد عادت کنه میشه عید دوباره 15 روز میمونه خونه دوباره مکافات میشه عادت کردنش. نمیدونم موندم بین دو راهی. بدجوری اذیت میکنه اصلا هم دوس نداره بره خونه مادربزرگش. اضطراب دوری از منو داره شدید

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد