شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

shaylin1

عشقولانه های مامانی و دخملی

1392/7/16 8:06
نویسنده : مامانی
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم، عشق شیرینم

دیشب من و شما وقتی رفتیم تو اتاق تا بخوابیم

دخملی دستای کوچولو و مهربونشو میندازه دور گردن مامانی و محکم فشار میده و میگه:

دخملی: مامانییییییی؟

مامانی: جونم عزیز دلم ماه قشنگم

دخملی: مامانی تو منو دوس دالی؟

مامانی: وای عزیز دلم نمیدونی چقدر عاشقتم که

دخملی: نه مامانی دوسم دالی؟

مامانی: آره عشقم دوست دارم

دخملی: مامانی منم دوست دارم

دخملی: مامانی؟

مامانی: جون دلم ماهم

دخملی: چقدر دوسم دالی؟

مامانی: خیلییییییییی. اندازه همه کهکشانها دوست دارم.

دخملی: مامانی کهبشان چیه؟

مامانی:متفکرخوب دخترم کهکشان تو آسمونه. خیلی بزرگه یعنی من شما رو خیلی دوس دارم

دخملی:اوهوممژه

دخملی: مامانی من دیگه نمیخوام برم مهدناراحت

مامانی:تعجب چرا عشقم؟

دخملی: خوب رومینا منو اذیت میکنه با من دوس نمیشهناراحت

مامانی: نه قشنگم دوس میشه. آخه اون از شما کوچیکتره باید باهاش مهربون باشی و بهش بگی رومینا جون من شما رو دوس دارم.

دخملی یه کم فکر میکنه بعد میگه: مامانی من دلم میخواد رومینا رو بندازم تو سطل آشغالنگران

مامانی:نه دخترم این چه حرفیه. اون دوستته اینم حرف بدیه. آدم نباید در مورد دوستش این حرفو بزنه باید با رومینا دوس باشی.

دخملی: نه مامانی من میخوام رومینا عروسک بشه.

مامانی:سبز

مامانی: شایلین جون اگه رومینا شما رو اذیت کرد برو به خاله نسرین بگو. منم باهاش فردا صحبت میکنم. ولی هیچوقت نگو نمیرم مهد. اگه نری مهد پس وقتی من و بابایی رفتیم اداره شما تو خونه تنها میخوای بمونی؟

دخملی بلافاصله جواب میده نه میرم مهد

دخملی: مامانی آخه مهد خیلی شلوغه. من میخوام برم مهد پسرا

مامانی:سبزمهد پسرا چه جوریه؟

دخملی: خوب مهد پسره دیگه پسره.

مامانی: نانازم میخوای بخوابیم؟

دخملی:بغلباشه مامانی من دیگه بزرگ شدم میرم تو تخت خودم و سریع بلند میشه میره تو تختش که چند شبیه اومده تو اتاق مامان و بابا تا بابایی طفلک مجبور نشه رو زمین بخوابه.

دخملی از لای نرده های تختش دستشو دراز میکنه مامانی دستتو بده. مامان دستشو میگیره بعد دخملی سرشو میاره بالا هی دست مامانو بوس بوس بوس میکنه. مامانی نمیتونه خودشو کنترل کنه بلند میشه جوجه شو بغل میکنه بعد هی میبوسه. تا اینکه دخملی میگه مامانی بسه بخوابیم دیگه. بعد به چهار زبون ترکی فارسی چینی و انگلیسی به مامانش شب بخیر میگه. مامانی رو تخت نیم خیز میشه اینقدر پرنسس زیباشو نگاه میکنه تا اون کاملا خوابش ببره. تمام این لحظه های عشقولانه هم بابایی اونور داره خونه رو جمع میکنه ظرفا رو میشوره و همینطور هی به اخبار کشور محبوب خودش گوش میکنه. وای بابایی من و شایلین خیلی دوست داریم. خیلی مهربون و عزیزی. هر وقت مامانی حالش خوب نباشه همه کارا رو انجام میدی تا مامانی استراحت کنه. ما خیلی دوستت داریممممممممممقلبقلب

راستی این روزا دخمل زیبای ما گیر داده به مامانی که مامانی لطفا برای من خواهر پیدا کن.به دنبال همین قضیه دیروز قبل از شام مامان و دختر تو اتاق داشتن بازی میکردن که دخملی یهو گفت مامانی تو پسر نداری. گفتم من پسر ندارم ولی یه دختر دارم که با کل پسرای دنیا عوضش نمیکنم. شایلینم گفت مامانی برای من یه پسر پیدا کن میخوام یه پسر داشته باشم.منم گفتم پسر رو میخوای چیکار؟ گفت میخوام داداشم بشه و باهاش بازی کنمچشمیه کم گیج شدم بعد یهو یادم افتاد گفتم خوب ببین سینا و بردیا داداشای شما هستن دیگه. این هفته میبرمت خونه دایی سعید تا با سینا که داداشته و سنا هم خواهرته باهاش بازی کنی. دیگه هیچی نگفتی و سرگرم نقاشی شدی.

راستی  فقط یه چند روز دیگه واسه تولدت مونده پیشاپیش سومین سالروز تولد زیباتو تبریک میگم نازگل قشنگم. مرسی که اومدی و حس زیبا و ناب مادر شدن رو نصیبم کردی. مرسی که در آغوشم جا گرفتی و دنیای من و بابایی رو رنگین کردی و گرمای زندگی مونو مستدام کردی. عاشقتم ماه من. تولد زیبای شما تولد عشق بود. پروردگارم حافظ عشقمون باش آمین

عزیز دل مامان در حال نقاشی کشیدن با آبرنگ

روبروی مهد کودک در حال آبمیوه خوردن و عشوه کردنماچ

تو خونه در حال خوردن ماکارونی به سبک چینیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامي كيانا
15 مهر 92 12:25
قربون عشوه هاش برم
چه جالب با چوب ماكاروني ميخوره؟
واي از شيرين زبونيهاش كلي دلم قنج رفت ببوسش نانازو


مرسی خاله مهربونم. شما هم کیانا خوشگله رو ببوس. بووسسس بوسسسس
شادی
15 مهر 92 18:25
سلام مهتاب عزیزم،
پیشاپیش تولد شایلین نازنین رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد باشه و آینده ای درخشان و زیبا در کنار مامان و بابای مهربونش داشته باشه


سلام شادی نازنینم مرسی گلم. ایشالا شما هم همیشه تندرست و شاد باشید. دوستتون داریم. بوووس بووووس بووووسسس
مامان کوروش
16 مهر 92 8:32
فدات بشم شایلین گلم چقدر ماشالله ماه شدی به رسم پدری هم که داری ماکا رونی میخوری
تولدت رو هم پیشاپیش بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی دختر قشنگم


مرسی خاله لیلای گلم. دوستت دارم. بوووس بوووس بوووس
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 14:32
وای خدا چه دختر ناز و خوشگلی ماشااله خدا براتون حفظش کنه.
مامانی کم سعادتی از منه بوده.تعداد پیام دوستان تو این مدت که سفر بودیم زیاده از اخرین کامنت شروع کردم به سر زدین به دوستان اگر تاخیری بوده تنبلی از من بوده ببخشید عزیزم.
ما که از خدامونه دوست خوبی مثله شما داشته باشم.با کمال میل لینکتون کردم به جمع دوستای گلم خوش اومدین.


نه عزیز دلم این چه حرفیه. آخه ما میخواستیم خیلی زود با شما دوس بشیم دیگه. خوب ما از آرینا عسلی خیلی خوشمون اومده آخه.میبوسیمتون. بوووووس بوووووس
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 14:48
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک

مرسی خاله جون واسه آرینا جون هم مبارک. بووس بووس بوووس

مامي كيانا
17 مهر 92 9:17
روز جهاني كودك رو به شايلين جون مهربون نانازي تبريك ميگم
ايشالا هميشه شاد باشي عزيزم


مرسی خاله عزیزم. همچنین کیانا جونم. بوووس بوووس
مامان پرنسس شایلین
17 مهر 92 11:01
روز کودک به شایلین ملوس و خوشگلم مبارک
پیشاپیش تولدش رو هم تبریک میگم و از خدای بزرگ بهترینها رو براش آرزومندم
عکسی که داره با چوب ماکارونی میخوره خیلی جالبه


مرسی خاله عزیزم بووسسس بوووس
مامان آمیتیس
18 مهر 92 22:15
سلام عزیزم چه عاشقانه هایی من که عاشقشم وای چه تی÷ای نازی داره این دخملی هزاران بار بوووووووووووووووس برای خوشگلم


سلام خاله جونم مرسی خیلی خیلی خوشحالیم که دوباره برگشتید و آمیتیس جونم حالش خیلی خوبه. خدا رو شکر بوووووووووووسسسسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
21 مهر 92 0:06
سلام مهتاب جون
خوبی گلم
همیشه این بچه ها وقتی یه درخواستی دارن پیشاپیش مقدمه چینی میکنن تا برسن به موضوع اصلی
نمیدونستم شایلین جون اینقدر شیرین زبون.خدا حفظش کنه براتون.هم شایلین رو و هم بابای مهربونش رو
تیپش جلو مهدکودک خوردنیه


سلام دوست مهربون و عزیزم.آره والا این جوجه ها خیلی وروجک هستن.شایلین منم خیلی شیطونه. مرسی عزیزم میبوسمت هزار تا. اون ساقی عسلمو حسابی ببوس. بووووسس
پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:29



بووووووووووووسسسسسسسس
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:38
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم

مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس


سلام مامانی و پرهام ملوسم خیلی وقته ازتون خبر نداریم عید شما هم مبارک. میبوسمتون. بووووووسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد