شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

shaylin1

شایلین و تولد امام رضا(ع)

1392/6/27 15:21
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه قشنگ من امید دلم سلام

دیروز سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) همون امام مهربونمون بود. امامی که در سالروز ولادتش در سال 1389 خداوند مهربان شما گل خوشبو رو به من هدیه داد. وقتی آقای دکتر طاهری روز زایمانمو مشخص کرد اصلا نمیدونستم که تو همچین مناسبتی قراره نازنین من به دنیا بیاد. دو هفته مونده به تاریخ مورد نظر وقتی داشتم تقویم رو نگاه میکردم متوجه شدم 27 مهر همون سال روز ولادت امام عزیزمون هست. حال عجیبی بهم دست داد سریع زنگئ زدم به دکتر طاهری گفتم دکتر شما میدونستید 27 مهر ولادت امام رضاست؟گفت نه چرا میپرسی؟گفتم آخه قراره شایلینمو اون روز به دنیا بیارم. گفت انتخاب تاریخ عمدی نبود. وقتی به دلیل سزارین یه هفته جلوتر قرار شد عملت کنم اینجوری شد. یعنی قرار بود 4 آبان به دنیا بیای ولی چون سزارین میشدی این تاریخ افتاده بود. از اون روز تا دو هفته دیگه حالم دگرگون تر بود تا اینکه اومدی و زندگیمو رنگی دگر کردی. عاشقتم نازگل قشنگم. از اون سال تا حالا هر سال هر جا که باشم سالروز ولادت امام عزیزمو شیرینی پخش میکنم. دیروز هم صبح به یکی از خدمتکارا پول دادم و رفت شیرینی گرفت و آورد پخش کرد تو اداره. دختر عزیزم زیبای محبوبم تولدت مبارک.ولادت امام هشتم رو هم به شما و هم به همه عزیزان و دوستداران آن امام مهربون تبریک میگم. دوستت دارم گلکم.

دیروز خیلی کار داشتم با شروع کلاسا کارای ما هم زیاد شده. وقتی رفتم و از مهد بردمت خونه دیدم کمی بدنت داغه عصر بردمت پیش دکتر مشاغی که مطبش نزدیک خونه است گفت کمی سرما خورده و چند تا دارو داد و شب هم وسایلامونو جمع کردیم رفتیم خونه مامان جون که من امروز بتونم بیام اداره.آخه مرخصیام منفی شدهناراحتولی امروز چند بار به مامان زنگ زدم و با خودت صحبت کردم حالت خوب بود شکر خدا و مامان جون هم گفت تب نداری. ایشالا همیشه تندرست باشی امید زیبای من. دوستت دارم قدر تمام هستی. اصلا نمیدونم چقدر دوستت دارم همینقدر میدونم دیگه خودم نیستم همه ذرات وجودمو جرعه جرعه های نفسم تویی آرام جانم.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آمیتیس
31 شهریور 92 22:05
خاله مهتاب مرسی بابت تولدم


بوووسسسسس عزیزم
مامان کوروش
3 مهر 92 9:34
سلام مهتاب جونم بهت تبریک میگم بازم وجود شایلین عزیز رو توی این روز قشنگ انشالله عروسی شو ببینی عزیزم
وای سرما خوردگی دوباره پاییز شد و شروع شد خدا به دادمون برسه
ویتامین ث بهش زیاد بده بخوره تونستی قرص ش رو هم بهش بده خیلی تاثییر داره
صورت ماهش رو ببوس


مرسی عزیز دلم خدا کوروش عزیزمو حفظ کنه. بووووووسسسس
مامان ملینا
4 مهر 92 20:27
شایلین جون عزیز دلم تولدت مبارک(البته با تاخیر) خوش به سعادتت که همچون روزی دنیا اومدیتقدیم به تو فرشته ناز


مرسی خاله عزیزم مرسی. از طرف من و مامانم اون ملینای عسلو حسابی بوس بوسش کن. بوووووسسسسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 22:37
سلام مهتاب جون
خوبی عزیزم
ببخش دیر رسیدم
عزیزم تولد نازنین دخترتو تبریک میگم.ایشالله دانشگاه و عروسیش عزیزم
مهتاب جون تولد خودت هم مبارک عزیزم
بخدا من نمیدونستم شما مادر و دختر متولد شهریور و مهر هستین
اون پست تولد مهر هم که دیدی قبلنا دوستام برام عکس فرستاده بودن برای پست تولد.من جواب اون کامنتت رو کامل تو وبم نوشتم.عزیزم اونجا اگه بخونی دقیقا" متوجه میشی منشا این تولدها از کجا بوده
اگه هم دوست داشتی عکس شایلین جون رو برام بفرست تا تو پست مهر بذارم
خیلی احساس قشنگیه که بچهامون تو روز تولد یکی از معصومین به دنیا اومده باشن.ایشالله امام رضا همیشه پشت و پناهش باشه و سرماخوردگیش هم زود زود خوب بشه


مینای عزیزم تو خیلی ماهی خیلی نازنینی.چشم گلم عکس شایلینو میفرستم برات..بوووسسسس
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 22:51
عزیزم ببخش دیراومدم ولی تمامی پستهای جدیدت رو خوندم


فدای تو بشم مینا جان. بووووسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد