شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

shaylin1

بدون عنوان

1391/10/6 11:48
نویسنده : مامانی
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی وبلاگی های عزیز من مامان شایلین کوچولو هستم که تازه با این سایت آشنا شدم. من قبلا برای شایلین عزیزم در میهن بلاگ یه وبلاگی درست کرده بودم که داشتم خاطراتشو می نوشتم ولی وقتی با این سایت آشنا شدم دیدم این یکی بهتره.

شایلین نازنین من 2 سال و دو ماه و 9 روزشه.من از وبلاگ نویسی چیز زیادی نمی دونم ولی امیدوارم با پیدا کردن دوستای خوب بتونم تو این کار موفق بشم و برای دختر ماهم یادگاری خوبی بذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
6 دی 91 18:38
سلام خوش اومدی دخترمن همسن دختر شماس منم اصلا وبلاگ نویسی بلد نبودم ولی کم کم افتادم سر غلطک هم پسرم کمک میکرد هم دوستای نی نی وبلاگی
مامان رادمان
7 دی 91 0:23
مامان شایلین جون.به جمع ما خوش اومدی .بچه هامون تقریبا هم سن هستن .شاید بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.


سلام عزیزم. وای من خیلی خوشحالم که میتونم دوستان خوبی اینجا پیدا کنم که نی نی خوشگلش همسن شایلین منه.عزیزم ممنونم که برام کامنت گذاشتی. حالا بهم بگو چه جوری میتونیم تبادل اطلاعات داشته باشیم و با هم دوست بشیم. وای من اصلا هیچی بلد نیستم از وبلاگ نویسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد