شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

shaylin1

دختر 4 ساله ام

1393/7/27 15:06
نویسنده : مامانی
885 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم نگاهت را قاب می گیرم، در پس آن لبخند،که به من، شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست

شایلینم ، عمرم، نفسم، مهرویم

تولدت مبارک

دخترک شیرینم بی شک روز شکفتن تو روز تولد دوباره منم هست. روزی که تو به زندگیم پا گذاشتی، روزی که در آغوش گرفتمت و دستان ظریف و کوچکت را لمس کردم ، روزی که بوی تو را با تمام وجودم نفس کشیدم آغاز تاریخ زندگی من است.امروز تو چهار ساله شدی و من نیز چهار سال زندگی عاشقانه را پشت سر گذاشتم و با تو وارد پنجمین سال زندگیم شدم. گاهی با خود میندیشم چقدر خوب است که خداوند یکتا مرا لایق مادر شدن دانست و زندگی دوباره یعنی تو را به من هدیه کرد. مهروی قشنگم تپش قلب تو تپش قلب منم هست آرزویم شکفتن و بالیدن و به ثمر رسیدنت هست. از خداوند مهربانم میخواهم که تو را در زیر سایه لطف و رحمتش با سلامتی و شادابی به موفقیت های زیبای زندگیت نایل کند. ستاره شبهای تارم ، بهارم، نفسم شاد زی و شادی بخش. مهربانی را سرلوحه زندگیت کن. آرزویم اینست که جزو بهترین و پاکدامن ترین و بزرگترین انسانهای روزگارت شوی. عشق من قلبم میتپد و کلمات را نمیتوانم در قالب جمله بیان کنم. فقط بدون تا آخر دنیا کنارتم و تا آخر دنیا عاشقتم. امید دلم من و پدرت از وجود تو جان میگیریم و با عشق تو زیستن را هر روز تجربه میکنیم.

مهگلم، شایلین قشنگم،سالروز شکفتن گل وجودت در آغوشم مبارک

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

سولماز
28 مهر 93 0:14
سلام تولدت مبارک امید دارم مرغ امین بهترینها رابراتون هدیه بیاره دوستتون داریم تولدت مبببببارک
مامانی
پاسخ
سلام سولماز عزیزم ممنون از حضورت گلم. خدا سه قلوهای خوشگلتونو نگه داره عزیزم.ما هم دوستتون داریم خیلی زیاد
مامان آیلا
28 مهر 93 10:41
خوشگل خاله روز زمینی شدنت مبارک ان شا اله تولد 120 سالگیت
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونی مرسیییییییییی. آیلا جونمو ببوسید
مامان پریناز
28 مهر 93 19:39
تولدت مباااااااارک عشق خاله.الهی من فدات شم جیگر من. تو جشن تولدت هم خیییییییلی خوش گذشت دست مامان مهتاب و بابا علی درد نکنه. یه عالمه میبوسمت.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله بابت همه زحمتاتون ممنونیم. ایشالا جبران کنیم. در کنار شما عزیزانمون به ما هم خیلی خوش گذشت. بووووووووووووووووسسسسس
دختر آسموني
4 آبان 93 8:33
سلام عزيزم. من ليلا هستم مامان يه فرشته اسموني به اسم آسمان. دختر نازنيني دارين. خدا براتون حفظش كنه. خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين اطلاع بدين.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورتون. با افتخار لینک شدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد