شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

shaylin1

دخترم نفسم روزت مبارک

1393/6/9 10:11
نویسنده : مامانی
691 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

گل باغم

نازنینم

یادگار بهترینم

از تو شد زیبا بهارم

ای دو چشمانت امیدم

ریشه ام خواهم برویی

ای تو برگ زندگانی

ای تو سهمم از جوانی

روز خوبت خوبتر باد

ای تو هدیه از خدایی

دخترم  نفسم  چراغ خونه ام امید زندگیم روزت مبارک نور چشمممحبت

شایلینم امیدم نمیدونم با چه زبونی احساسمو نسبت به شما بیان کنم. نمیدونم با چه زبونی از خداوند عزیز مهربونم تشکر کنم بخاطر داشتنت بخاطر شما الماس تکدانه ای که خداوند عزیز در دامنم گذاشت. دخترکم شیرین زبونم بی شک همه مادرانی که دختر دارن میدونن من چی میگم. اصلا همه اونایی که مادرن میفهمن احساس مادری یعنی چی. اشک شوق تو چشمام حلقه میزنه وقتی میخوام از بودنت از داشتنت حرف بزنم. شایلینم  مهرویم هزار بار دستای کوچولو و مهربونتو میبوسم که بهم درس مهربونی میده. تمام وجودتو میبوسم و میبویم که تو عطری از گلهای بهشتی. فرشته قشنگم مرسی که در آغوشمی مرسی که در کنارمی مرسی که غمو از دلم دور میکنی وقتی باهام همدل و همدم میشی. مرسی وقتی که اجازه میدی بغلت کنم و ازت آرامش بگیرم نفسم بغض راه گلومو بسته نمیدونم ازت چی بنویسم. عمرم  تمام آرزوی من اینه که شاهد بالیدن و به ثمر رسیدن درخت زندگیت باشم. نازنینم از آغوشم دور نشو که زمان هر چی میگذره مامانی دلش برای در آغوش کشیدنت تنگتر میشه عاشقتم شایلینم عاشقتم . روزت مبارک نفسم. بوس

ببخش امیدم با کمی تاخیر این پست رو نوشتم. روز پنج شنبه که روز دختر بود شما گل من بیحال بودی. چون به دلیل سرفه و کمی تب روز قبلش برده بودمت دکتر. بخاطر شربتهایی که میخوری تمام روز بیحال و بی رمق بودی. دوستم لیلا جون هم قول داده بود شام بیان خونمون از صبح رو مبل دراز کشیده بودی و هی میپرسیدی پس چرا ترنم و پریناز نیومدن؟الهی دورت بگردم تا شب همش انتظار کشیدی. اونا هم بر خلاف قولشون خیلی دیرتر اومدن یعنی ساعت 9غمگینخیلی پشیمون شده بودم از اینکه بهت گفته بودم اونا میخوان بیان. نمیدونستم که اینجوری میشه آخه من واسه عصرونه منتظرشون بودم. خلاصه بعد از اومدن اونا شما گل از گلت شکفت و روحیت خوب شد.تا ساعت 1 شب بازی کردین.متاسفانه این روزا شربت زیترومکس ناپیدا شده دکتر هم مجبوری کوآموکسی کلا و نوشته بود برات. گفته بود اگه سرفه هاش زیاد شد و تب کرد بده. پنج شنبه با اینکه تب نداشتی ولی سرفت زیاد بود به همین دلیل شب آنتی بیوتیک دادم. موقعی که خوابیدیم اینقد سرفه کردی که بالا آوردی. قرار بود روز جمعه ببریمتون سرزمین عجایب تو تیراژه. وقتی بالا آوردی خیلی ترسیدم فکر کردم دیگه نمیتونم ببرمت اونجا. ولی صبح که بیدار شدی حالت خوب بود و اثری از سرفه نبود. البته این چند روز همش دارم بهت شربت عسل و آب لیمو و چای آویشن و پونه میدم. دیگه شربتهاتم نمیدم.خلاصه رفتیم تیراژه. به شدت بهتون خوش گذشت.ولی حسابی خسته شدید. یه جفت کفش اسپرت قرمز هم برات خریدم. البته وقتی شما کنار بابایی بودی من با خاله لیلا دور زدم و اون کفشو برات خریدم وقتی اومدیم خونه پوشوندم بهت یه سایز بزرگترت بود. حیف شد. حالا ااگه رفتم اونورا عوضش مینکم اگر نه میمونه واسه سال بعدت گلکم ضرر نکردیم یکی دیگه برات میخرم..بوس خلاصه این از روز دختر و کادوی شماها بود البته خاله لیلا هم یه کیف کوچولوی قشنگ برات آورده که کلی ذوق کردی.

از دیروز دیگه من تمام وقت میام اداره. روزای استراحت تموم شد.. استراحتهای تابستونی مادر و دختر یه نتیجه خوبش این بود که بیشتر در کنار هم بودیم و بیشتر لذت میبردیم از زندگی. دومین نتیجش هم این بود که مامانی بالاخره گواهی نامه رانندگیشو گرفت. دو بار از امتحان رد شدخجالت ولی سومین هفته که داشت میرفت گفت شایلینم بهت قول میدم به عشقت قبول بشم امروز. و رفت و دست پر اومد.هر دفعه من میرفتم تمرین رانندگی و بر میگشتم سریع میپرسیدی مامان ماشینت کو؟ ماشین خریدی؟حالا دنبال ماشینم. یه ماشین علی الحساب یه پراید بگیرم برای دست گرمی تا ایشالا سالهای بعد خدا پول زیاد بده و بتونم برات از اون ماشین خوشگلا بخرم.چشمک

شایلینم امیدم زندگی سراسرش پر از لحظه های کوچولوی خوشبختیه. امیدوارم همیشه زندگیت سرشار از خوشبختی و دلخوشی و آرامش و تندرستی باشه. عاشقتم نفسسسسسسسسمحبتبوس

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامی کیانا
10 شهریور 93 11:57
روز دختر مبارك شايلين جون عزيزم باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید که کمتر میتونم سر بزنم مرسی بووووووووووووووس
مامان بردیا اریایی
11 شهریور 93 12:38
سلام دیره ولی ما هم روز دختر رو تبریک میگیم ایشالله که زودتر بیحالی شایلین جون هم خوب بشه اگه دوست داشتین به ماسر بزنین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خدا بردیای گل و عسل رو حفظ کنه.
مامان منصوره
12 شهریور 93 23:21
روزت مبارک شایلین گلی دوست خوبم از فکر زیباتون برای مقابله با بد غذایی استفاده کردم و تونستم با روش شستن ظرف غذاهایی مثل قرمه سبزی و سبزی پلو رو به ملیکا بدم ممنونم از ایده ی زیباتون
مامانی
پاسخ
سلام مرسی منصوره جون. ایشالا دخمل خوشگلت همیشه تندرست و شاداب باشه و خوب غذا بخوره.
سولماز
14 شهریور 93 23:08
روز ت مبارک گلم ببخش با کلی تاخیر دختری را ببوس خدا را شکر که هستند این فرشته ها
مامانی
پاسخ
سلام سولماز جونم مرسی گلم. آره واقعا خدا رو هزار مرتبه شکر که هستن الهی همیشه پایدار و تندرست و شاداب باشن.
مامان آمیتیس
16 شهریور 93 1:18
همیشه در کنار هم سالم خوشحال خوشبخت و لبریز از عشق باشید مهتاب جون هیچ چیزی به اندازه بیماری فرزند برای مادرش سخت نیست ایشالا سلامت باشین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم فدات شم شما هم همینطور. واقعا اینجوریه مریم جون بچه یه سرما میخوره مادر دلش خونه. خدایا همه بچه ها زیر سایه لطف خودت نگهدار.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaylin1 می باشد